Projekty a granty

Rozvojové projekty
Projekty územně správních celků
Interní granty
Operační programy
Projekty mezinárodní spolupráce
Kontakty pro vědu, rozvoj a transfer technologií


Databáze všech projektů a grantů od roku 2010




Další vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů
Id projektuCZ.1.07/1.3.05/11.0024
Hlavní řešiteldoc. RNDr. Martin Malčík, Ph.D.
Období11/2008 - 10/2011
PoskytovatelOP VK (Vzdělávání pro konkurenceschopnost)
Stavukončený
AnotaceProjekt je zaměřen na další vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů s důrazem na realizaci kurikulární reformy, využívání ICT ve výuce přírodovědných předmětů a enviromentální vzdělávání včetně osvojení si aktivizačních metod a forem. Projekt přinese zlepšení kompetencí učitelů ZŠ a SŠ v přírodovědných předmětech prostředníctvím metodické přípravy učitelů na počítačem podporované experimenty a jejich efektivní zařazení do výuky. V projektu bude vytvořena multimediálnídigitální knihovna vzdělávacích objektů. Knihovna bude obsahovat multimediální vzdělávací objekty, jako např. scénáře vyučovacích hodin, fotografie experimentů, multimediální klipy z vyučovacích hodin, počítačem podporované experimenty aj., které učitelé využijí pro zkvalitnění své výuky. Projekt je určen v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků učitelům ZŠ (2. stupeň) a SŠ (cílová skupina). Za účelem dosažení cílů projektu budou vytvořeny a realizovány pro učitele přírodovědných předmětů dva kurzy s různým počtem modulů. Cílem projektu je: - vytvoření vzdělávacích modulů pro další vzdělávání učitelů v oblasti nových metod a forem výuky přírodovědných předmětů na ZŠ a SŠ, - zvýšení kompetencí učitelů v oblasti výuky přírodovědných předmětů na ZŠ a SŠ s přímou vazbou na zkvalitnění výuky v rámci připravovaných a realizovaných kurzů. Projekt přinese zefektivnění práce učitelů ZŠ a SŠ v přírodovědných předmětech prostřednictvím využívání vytvořené multimediálních knihovny objektů. Knihovna bude obsahovat multimediální objekty, přístupné všem učitelům v MSK (scénáře vyučovacích hodin, fotografie experimentů, multimediální klipy z vyučovacích hodin, návrhy hodnocení dovedností v přírodovědných předmětech, počítačem podporované experimenty), které učitelé využijí pro zkvalitnění své výuky.