Pracovní příležitosti
Marketingový/á specialista/specialistka pro popularizaci vědy a umělecké činnosti
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- marketingový/á specialista/specialistka pro popularizaci vědy a umělecké činnosti
Hledáme nového parťáka nebo parťačku do týmu Centra marketingu, komunikace a popularizace. Angažovaného jedince, který se rychle učí, dokáže si spojit množství různých informací a vytesá z nich něco zajímavého. Potřebujeme týmového hráče nebo hráčku s ochotou na sobě pracovat, ale především pomáhat komunikaci vědy a umělecké činnosti na Ostravské univerzitě. A to slovy, obrázky i činy.
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- 1. června 2025, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás čeká?
- stanete se součástí týmu Centra marketingu, komunikace a popularizace OU;
- budete se podílet na marketingové a komunikační strategii pro oblast vědy, výzkumu a umělecké činnosti;
- popularizační články, rozhovory s českými i zahraničními vědci a vědkyněmi, vytváření audiovizuálního obsahu pro sociální sítě s vědeckou či uměleckou tematikou se stanou vaším denním chlebem;
- dostanete na starost část příprav a realizaci akcí univerzity, jako jsou např. UniverCity stage OSTRAVA!!! na Meltingpot, Noc vědců a popularizační workshopy;
- čeká na vás spolupráce s vědecko-výzkumnými týmy napříč univerzitou;
- kancelář v centru Ostravy.
Co od vás očekáváme my?
- hledáme týmového a komunikativního člověka, který dodržuje termíny a svěřené úkoly plní na 100 %;
- vysokoškolské vzdělání magisterského stupně (nebo bakalářského s min. 5 lety praxe) – vzdělání v oboru marketingu nebo PR výhodou;
- tvořivého ducha a proaktivní přístup;
- komunikativnost, dobré vyjadřovací a vyjednávací schopnosti a odhodlání hledat efektivní řešení;
- schopnost pracovat systematicky a udržovat pořádek i ve velkém množství dokumentů;
- flexibilitu v pracovní době – pracovní povinnosti nejsou během roku rovnoměrně rozprostřeny (v závislosti na jednotlivých akcích);
- umět komunikovat i psát v anglickém jazyce;
- analytické myšlení – zasazování informací do kontextu a zohledňování širších souvislostí..
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- pracovní notebook;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 11. května 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení,
4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava