Hledáme studentské ambasadorky a ambasadory Ostravské univerzity

Vnímáš, že se ti Ostravská v pozitivním smyslu zaryla pod kůži? Souhlasíš, že má smysl pomáhat těm, kteří se na vysokou teprve chystají, ve správném výběru studia a v rozkoukání se v životě na vysoké škole? Chceš se podílet na pozitivním obrazu našeho regionu a města?

Ostravská univerzita tradičně zapojuje své současné studentky a studenty do kampaňových aktivit, které mají za cíl přitáhnout pozornost a zájem nových uchazeček a uchazečů o studium na OU a pomoci jim s orientací v nabídce studia i prostředí univerzity. Pro nadcházející období proto hledáme nové „tváře“ do vznikajícího studentského týmu ambasadorek a ambasadorů, kteří budou součástí marketingových aktivit univerzity.

Jaká/ý bys měl/a být, co bys měl/a mít:

  • Studující (ideálně, ale můžeme udělat výjimky) v 1.–2. ročníku v Bc. nebo 1. NMgr. nebo 1.–3. Mgr. stupně z jakékoliv fakulty OU
  • Pozitivní vztah k Ostravské univerzitě
  • Touha rozvíjet se a zapojit se do chodu na OU a ovlivnit nejen aktuální studentské dění na univerzitě, ale vytvářet příznivé a přátelské potkávací fórum a prostředí pro uchazeče o studium
  • Nadšení pro vytváření nových nápadů a konceptů v rámci kampaně a proaktivní přístup k pracovním úkolům
  • Flexibilita (bude to práce, bude to vyžadovat nějaký čas a energii)

Co se od tebe očekává:

  • Znalost možností studia na OU a dalších příležitostí, které studium na OU a v Ostravě přináší (nebojte se, proběhne proškolení a postupné zapojení do aktivit, důležitá je chuť se učit)
  • Aktivní zapojení do kampaně OU zaměřené na uchazeče o studium, a to v těchto oblastech (nemusí být všechny, ideálně třeba 3 z 5):
    • Být součástí přípravného a realizačního týmu jednotlivých kampaňových eventů
    • Přímá osobní reprezentace OU na veletrzích vzdělávání (Gaudeamus, Student a Job apod.), dnech otevřených dveří atd.
    • Reprezentace OU na středních školách při výjezdech po ČR a SK (tj. přednášky a prezentace o možnostech studia v atraktivní a přirozené formě)
    • Být součástí audiovizuálních výstupů v rámci aktivit OU – být tváří na propagačních materiálech (tj. fotografie, plakáty, videa, obsah na sociální sítě)
    • Kreativní tvorba, audiovizuální produkce a vytváření obsahu na sociálních sítích či další komunikační platformy
  • „Ambasadorství“ OU (bude důležité i to, co si pod tím umíš představit ty)
  • Úzká spolupráce s Centrem marketingu, komunikace a popularizace OU, fakultními PR pracovišti, případě studijním poradcem/poradkyní Poradenského a kariérního centra OU

Co nabízíme:

  • Práce na dohodu o provedení práce (DPP) s odměnou 200 Kč/hod.
  • Pestrý pracovní kolektiv s přátelskou atmosférou a otevřeným mindsetem
  • Prostor pro sebepoznání a seberozvoj
  • Mnoho zkušeností a zážitků z příprav a realizace jednotlivých aktivit
  • Práce v týmu profesionálů Centra marketingu, komunikace a popularizace OU a spolupráce s fakultními PR pracovníky, příležitost získat cenné zkušenosti v těchto oblastech
  • Podílení se na vytvářeni image fakulty i celé univerzity

Pro přihlášení do náboru od tebe budeme potřebovat vyplnit kontaktní formulář a natočit motivační video (natočíš ho sám, necháš se natočit, vytvoříš jej jinak, mimo zadání záleží jen na tobě) – odkaz k jeho stažení vlož přímo do formuláře.

Úkoly/otázky pro tvorbu motivačního videa:

  • Co studuješ a proč tě to baví?
  • Proč bys chtěl být tváří OU a reprezentovat OU?
  • Proč bys chtěl pomáhat budoucím studentům dostat se na OU? Proč by podle tebe měli zájemci o studium na VŠ chtít jít zrovna na OU? Jinými slovy čím bys upoutal zájemce o studium, aby šli na OU.
  • Co máš rád na Ostravě nebo jaké je tvoje oblíbené místo v Ostravě, které bys doporučil/a? Jakou vidíš přidanou hodnotu Ostravy, čím je zajímavá?
  • Jaká je tvoje superschopnost? (cukrářku už v týmu máme) :)

Technické parametry motivačního videa: video stačí natočené na mobil, ale mělo by v něm jít dobře rozumět mluvenému slovu (tedy dostatečná zvuková kvalita), délka do 1 minuty a 30 vteřin.

Přihlášku podej a odkaz na video vkládej tady, a to do 16. června 2024!


Zveřejněno / aktualizováno: 06. 06. 2024