Celoživotní vzdělávání
Název akce CŽV: | Diagnostika postojů, zájmů a vztahů prostřednictvím interaktivních metafor |
---|---|
Fakulta / organizační jednotka: | Filozofická fakulta OU |
Cílová skupina: | odborná veřejnost věnující se pedagogicko-psychologické diagnostice (např. školní psychologové, výchovní poradci, metodici prevence, sociální pedagogové atd.) |
Doba trvání / hodinová dotace: | 8 vyučovacích hodin. Uchazeči si mohou vybrat jeden ze tří nabízených termínů: 26.10.2023, 24.11.2023, 26.1.2024. |
Cena: | 2.000,--Kč za studium – úhrada se platí při podání přihlášky |
Forma: | prezenční |
Organizace studia: | Semináře Min. počet studujících: 30 (deset na jeden workshop) |
Číslo akreditace: | v režimu DVPP, č. j. MSMT- 28619/2022-2-960 |
Garantující odborná katedra: | Katedra psychologie (Filozofická fakulta OU) |
Garant: | Mgr. Josef Kundrát, Ph.D. |
Anotace: | Vzdělávací program podrobně seznámí účastníky se systémem diagnostiky žákovských postojů, zájmů a vztahů prostřednictvím využívání interaktivních vizuálních metafor. Tato inovativní metoda spočívá ve využití vizuálních metafor vzdálenosti, velikosti, váhy a teploty pro vyjádření postojů ke zkoumaným objektům, který mohou být školní předměty, spolužáci a další koncepty související s edukační realitou. Účastníci budou postupně seznámeni s teoretickým zázemím metody, validitou a reliabilitou metody, postupem administrace metody ve verzi pro software a verzi tužka – papír, interpretací výsledků a příklady praktické aplikace metody ve školách a v poradenských zařízeních. |
Způsob ukončení studia: | kolokvium s účastníky |
Výstupní doklad: | Úspěšní absolventi obdrží osvědčení o absolvování programu CŽV. |
Předpoklady pro přijetí: | zaměstnání účastníka v oblasti pedagogicko-psychologického poradenství (např. ŠPP, PPP) |
Přihlášky: | od 15. března do 31. srpna. Přihláška se podává elektronickou formou (e-přihláška) |
Kontakt / další informace: | Libuše Staníčková |
Vyučující: | vyučující z katedry psychologie FF OU |
Plán studia / rámcový harmonogram: |
|