Projekty a granty
Databáze všech projektů a grantů od roku 2010
| Dopad procesu gamifikace v LMS kurzech | |
|---|---|
| Id projektu | SGS5/PdF/2018-19 |
| Hlavní řešitel | Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D. |
| Období | 1/2018 - 12/2019 |
| Poskytovatel | Specifický VŠ výzkum |
| Stav | ukončený |
| Anotace | Výzkumný projekt navazuje na předchozí bádání navrhovatele a klade si za cíl pokračovat v další oblasti gamifikace. Ta byla popsána v metaanalýze (Škuta & Kostolányová, 2016) na konferenci DIVAI a následně rozpracována a podpořena experimentem, jehož výsledky byly publikovány na ICTE (Škuta & Kostolányová, 2016). Projekt si klade za cíl vytvořit adaptivní model pro e-learningový kurz realizovaný v LMS Moodle a ověřit přístup Gamifikace v adaptovaném prostředí dle Topologie hráče. Řešený projekt plně souvisí s dizertační prací navrhovatele. |






























