Pracovní příležitosti
Administrátor projektu / projektový manažer junior / Administrátorka projektu / projektová manažerka juniorka
Děkan Lékařské fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení k obsazení místa:
- administrátor projektu / projektový manažer junior / administrátorka projektu / projektová manažerka juniorka
Předpokládaný nástup do pracovního poměru:
- září 2025.
Předpokládaný pracovní úvazek:
- 50% - 100 %, na dobu určitou.
Kvalifikační a další předpoklady:
- ukončené vzdělání: min. vysokoškolské I. stupně
- základní orientace v dotačních a výzkumných projektech (AZV, GAČR, TAČR, OP JAK aj.)
- aktivní znalost angličtiny slovem i písmem;
- zkušenost s administrativní prací, ideálně v oblasti projektové podpory nebo veřejné správy
- znalost práce s výpočetní technikou – především MS Word a Excel
- organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu
- komunikační dovednosti a ochota učit se novým věcem
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Popis pracovní náplně pracovního místa:
Hlavní náplní práce bude kombinace administrativní podpory projektového týmu a samostatná administrace přidělených projektů. Pracovník/pracovnice se bude podílet na přípravě, realizaci i vykazování projektů výzkumného a vývojového charakteru financovaných z národních a evropských zdrojů, zejména TAČR, GAČR, AZV a operačních programů.
Mezi klíčové činnosti patří:
- administrace projektů – kontrola naplňování indikátorů, příprava a podávání monitorovacích zpráv;
- řízení financí v rámci realizace projektů v souladu s metodikou poskytovatele dotace;
- kontrola a správa rozpočtu, zajištění podkladů k administraci změn;
- odpovědnost za řádné a účelné čerpání finančních prostředků;
- sledování a vykazování výstupů a výsledků projektů;
- vyhledávání vhodných dotačních titulů v souladu se zaměřením fakulty;
- spolupráce při přípravě návrhů projektů (zejména TAČR, GAČR, operační programy);
- úzká spolupráce s projektovým týmem, akademickými pracovníky, ekonomy a dalšími partnery.
Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den (od úvazku 70%);
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí.
Požadované dokumenty:
Přihlášku, strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a vyplněný souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 29. května 2025 na níže uvedenou adresu personálního oddělení Lékařské fakulty Ostravské univerzity nebo na e-mail: .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo na neobsazení pracovní pozice nebo na zrušení výběrového řízení.
Kontakt:
Lékařská fakulta OU,
personální oddělení
Bc. Kateřina Cimová
Syllabova 19
703 00 Ostrava 3
telefon: 553 46 1709
e-mail: