Pracovní příležitosti

Odborný/á referent/ka pro pořádání a organizaci akcí OU

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • odborný/á referent/ka pro pořádání a organizaci akcí OU

Máte talent na vytváření nezapomenutelných akcí, smysl pro detail a chuť posouvat zážitky na novou úroveň? Hledáme kolegu/kolegyni, který/á dokáže vymyslet, naplánovat a dotáhnout akci od prvního nápadu až po poslední potlesk. Přidejte se k týmu nadšených lidí a ukažte světu, čím Ostravská univerzita žije a co chystá.

Kdy vás mezi námi přivítáme?

  • 15. září 2025 – případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • podle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče/uchazečky

Co vás u nás čeká?

  • plánování, organizace a realizace akcí Ostravské univerzity od A do Z včetně sestavení rozpočtu;
  • komunikace s dodavateli;
  • koordinace týmu i externích spolupracovníků během příprav a na místě akce;
  • zajištění propagace akcí ve spolupráci s kolegy a kolegyněmi z Centra marketingu, komunikace a popularizace;
  • fundraising – komunikace se stávajícími partnery a oslovování nových partnerů;
  • podíl na vytváření strategie komunikace univerzity dovnitř i navenek.

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání v bakalářském stupni (nebo středoškolské vzdělání s maturitou + alespoň 5 let praxe);
  • zkušenost s pořádáním akcí (3 a více let) pro minimálně 300 návštěvníků;
  • schopnost samostatně řídit projekt a vést tým;
  • výborné komunikační a organizační dovednosti;
  • kreativní přístup a cit pro detail;
  • dobrý time management a časovou flexibilitu;
  • řidičský průkaz sk. B;
  • samostatnost, zodpovědný přístup a spolehlivost;
  • orientaci v prostředí českého vysokého školství – je výhodou.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
  • pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
  • podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport či možnosti využít univerzitní sportoviště v City Campusu se slevou 50 %;
  • kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
  • služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
  • 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
  • zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
  • v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 31. srpna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů (životopisů a motivačních dopisů). Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava