Pracovní příležitosti
Odborný/á referent/ka pro pořádání a organizaci akcí OU
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- odborný/á referent/ka pro pořádání a organizaci akcí OU
Máte talent na vytváření nezapomenutelných akcí, smysl pro detail a chuť posouvat zážitky na novou úroveň? Hledáme kolegu/kolegyni, který/á dokáže vymyslet, naplánovat a dotáhnout akci od prvního nápadu až po poslední potlesk. Přidejte se k týmu nadšených lidí a ukažte světu, čím Ostravská univerzita žije a co chystá.
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- 15. září 2025 – případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- podle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče/uchazečky
Co vás u nás čeká?
- plánování, organizace a realizace akcí Ostravské univerzity od A do Z včetně sestavení rozpočtu;
- komunikace s dodavateli;
- koordinace týmu i externích spolupracovníků během příprav a na místě akce;
- zajištění propagace akcí ve spolupráci s kolegy a kolegyněmi z Centra marketingu, komunikace a popularizace;
- fundraising – komunikace se stávajícími partnery a oslovování nových partnerů;
- podíl na vytváření strategie komunikace univerzity dovnitř i navenek.
Co od vás očekáváme?
- VŠ vzdělání v bakalářském stupni (nebo středoškolské vzdělání s maturitou + alespoň 5 let praxe);
- zkušenost s pořádáním akcí (3 a více let) pro minimálně 300 návštěvníků;
- schopnost samostatně řídit projekt a vést tým;
- výborné komunikační a organizační dovednosti;
- kreativní přístup a cit pro detail;
- dobrý time management a časovou flexibilitu;
- řidičský průkaz sk. B;
- samostatnost, zodpovědný přístup a spolehlivost;
- orientaci v prostředí českého vysokého školství – je výhodou.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport či možnosti využít univerzitní sportoviště v City Campusu se slevou 50 %;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 31. srpna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení,
4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů (životopisů a motivačních dopisů). Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava