Pracovní příležitosti
Vedoucí Centra marketingu, komunikace a popularizace
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- vedoucí Centra marketingu, komunikace a popularizace
Kdy vás u nás přivítáme?
- dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100% pracovní úvazek (40 h týdně);
- pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou – jednoho roku – se sjednanou možností odvolání nebo vzdání se pracovního místa – při oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje;
- zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice).
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a přínosu a zkušeností vybraného uchazeče
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás zejména čeká?
- vedení a koordinace týmu profesionálů v oblasti marketingu, PR a komunikace a popularizace vědy a umělecké činnosti;
- spolupodílení se na tvorbě a realizaci strategického záměru Ostravské univerzity;
- koncepční směřování propagace univerzity navenek – k hlavním cílovým skupinám univerzity;
- finanční plánování, tvorba a správa rozpočtu a jednotlivých zakázek odboru;
- koordinace správy a rozvoj vnitřních a vnějších komunikačních kanálů univerzity (web, sociální sítě, aplikace, intraweb);
- hlavní zodpovědnost za přípravu a realizaci široké škály univerzitních akcí;
- v kooperaci s vedoucím Oddělení komunikace a popularizace aktivní spolupráce s médii a externími partnery;
- průběžný monitoring a analýza marketingových aktivit a jejich efektivity;
- práce s jednotným vizuálním stylem univerzity a zodpovědnost za jeho dodržování napříč univerzitou;
- vedení krizové komunikace univerzity v případě nenadálých událostí.
Co očekáváme my od vás?
- vysokoškolské vzdělání II. stupně (případně I. stupně a alespoň 10 let praxe v oboru), vzdělání v oboru marketingu, komunikace nebo příbuzném výhodou;
- minimálně 7 let praxe v oblasti marketingu a komunikace – z toho alespoň 5 let na vedoucí pozici;
- zkušenosti s personalistikou a motivací týmu lidí;
- výborné komunikační a organizační schopnosti;
- zkušenost s užíváním týmových online nástrojů typu Microsoft, Google Workspace, Trello, Raynet;
- kreativní myšlení a schopnost strategického plánování;
- znalost moderních marketingových nástrojů a trendů;
- schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace (zkušenosti s krizovým řízením);
- aktivní znalost anglického jazyka (úroveň B2 výhodou).
Proč k nám? Nabízíme:
- zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- firemní školku Elánek;
- benefit uLékaře.cz;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 6. prosince 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava