Pracovní příležitosti

Tajemník / Tajemnice Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Děkanka Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • tajemník / tajemnice Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity

Pozice tajemníka / tajemnice fakulty je ukotvena zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů a tajemník / tajemnice je orgánem fakulty. Tajemník / tajemnice řídí hospodaření a vnitřní správu fakulty v rozsahu stanoveném opatřením děkana. Jde o jmenovanou pozici. Tajemník / tajemnice je členem / členkou vedení fakulty.

Kde budete práci vykonávat?

Pozice tajemníka / tajemnice je pozice Přírodovědecké fakulty OU (PřF). Tajemník / tajemnice bude úzce spolupracovat s děkankou PřF, vedoucími jednotlivých kateder a vedoucími dalších pracovišť PřF.

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. ledna 2025, případně dle dohody

Pracovní poměr:

  • 100 % pracovní úvazek v rozsahu 40 hodin týdně;
  • pracovní poměr bude založen v souladu se zákonem o vysokých školách jmenováním;
  • bude sjednána zkušební doba v délce trvání 6 měsíců.

Mzdové podmínky:

  • na této pozici bude sjednána smluvní mzda.

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český
  • součástí pohovoru může být diskuse v anglickém jazyce.

Co Vás u nás zejména čeká?

  • řízení hospodaření a vnitřní správa PřF;
  • odpovědnost za přípravu podkladů pro rozdělování finančních prostředků na PřF;
  • tvorba rozpočtu fakulty, odpovědnost za jeho plnění a za efektivní hospodaření s prostředky a majetkem fakulty v souladu s právními a vnitřními předpisy, tvorba Výroční zprávy o hospodaření fakulty;
  • zpracování a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
  • podílení se na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje PřF a jeho naplňování;
  • vytváření strategie k udržitelnému hospodaření;
  • zajišťování odborného dohledu nad investičními akcemi a akcemi výstavby, zejména při zajištění stavebních úprav, rekonstrukcí a modernizace budov PřF, včetně přípravy a průběhu výběrových řízení;
  • spolupráce s projektovým oddělením PřF a jednotlivými katedrami na realizaci rozvojových programů, projektů – mimo jiné evropských strukturálních fondů;
  • aktivní spolupráce s děkankou, vedením PřF, pracovišti fakulty a s dalšími součástmi Ostravské univerzity;
  • podpora proděkanů / proděkanech při realizaci jejich agend;
  • ve spolupráci s rektorátními pracovišti zajišťování personální, mzdové a právní agendy PřF;
  • odpovědnost za správné fungování podřízených pracovišť – ekonomického oddělení PřF, provozně-technického oddělení PřF.

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání nejméně magisterského stupně (ekonomické nebo příbuzné zaměření výhodou);
  • nejméně 5 let praxe ve vedoucí pozici;
  • orientace v ekonomické oblasti a v účetních datech;
  • vynikající manažerské dovednosti; strategické myšlení; schopnost sledovat a řídit souběžně více agend;
  • schopnost zadávání a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
  • strategické myšlení;
  • schopnost samostatného tvůrčího řešení organizačních, ekonomických a správních problémů (proaktivní přístup);
  • organizační, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, a schopnost řešit konflikty;
  • proaktivní přístup, inovativnost, kreativita, flexibilita;
  • pečlivost, výborná schopnost samostatné i týmové práce;
  • analytické myšlení;
  • zodpovědný přístup a pracovitost;
  • odolnost vůči stresu;
  • schopnost adaptace na změny a nečekané události, schopnost rychle se učit a orientovat se v předpisech;
  • systematičnost, spolehlivost;
  • výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel;
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2;
  • znalost českého jazyka nejméně na úrovni C1.

Co pro Vás bude výhodou?

  • praxe ve vedoucí pozici v oblasti správy nebo financí ve veřejném sektoru;
  • rámcová znalost principů hospodaření a rozpočtování vysokých škol, základní znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejné vysoké školy;
  • zkušenosti z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
  • orientace v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy;
  • zkušenost s agendou veřejných zakázek.

Proč k nám? Nabízíme:

  • zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • služba U lékaře (online konzultace zdravotních služeb);
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 5. prosince 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

  • podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení; soubor docx 4,03 MB
  • strukturovaný profesní životopis, reference výhodou;
  • motivační dopis;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • u vybraného uchazeče / uchazečky bude vyžadováno doložení výpisu z rejstříku trestů a může být při splnění zákonných podmínek vyžadováno lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. a čestné prohlášení ve smyslu § 4 zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971).

První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.

Osobní pohovory se uskuteční v týdnu od 16.-20. prosince 2024.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
JUDr. Jana Pająk, LL.M., MBA
Vedoucí Centra pro řízení lidských zdrojů
e-mail:

Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava