Pracovní příležitosti
Kvestor/Kvestorka Ostravské univerzity
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
- Kvestor/Kvestorka Ostravské univerzity
Pozice kvestora/kvestorky univerzity je ukotvena zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů a kvestor/kvestorka je orgánem univerzity. Kvestor/kvestorka řídí hospodaření a vnitřní správu veřejné vysoké školy a zastupuje ji v rozsahu stanoveném opatřením rektora. Jde o pozici, která je členem vedení univerzity a jde o jmenovanou pozici.
Kde budete práci vykonávat?
Pozice kvestora/kvestorky je pozice na Rektorátu OU. Kvestor/kvestorka bude úzce spolupracovat s vedením jednotlivých součástí a tajemníky těchto součástí.
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- 1. prosince 2024, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100% pracovní úvazek v rozsahu 40 hodin týdně;
- pracovní poměr bude založen v souladu se zákonem o vysokých školách jmenováním na dobu 1 roku a může být prodloužen;
- bude sjednána zkušební doba v délce trvání 6 měsíců.
Mzdové podmínky:
- na této pozici bude sjednána smluvní mzda
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český – součástí pohovoru bude i diskuse v anglickém jazyce na zvolené téma
Co vás u nás zejména čeká?
- řízení hospodaření univerzity a související tvorba rozpočtu;
- zpracování a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
- zajištění efektivního řízení finančních zdrojů vysoké školy, což zahrnuje pečlivou kontrolu nad rozpočtem a alokací finančních prostředků;
- podílení se na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje univerzity;
- vytváření strategie k udržitelnému hospodaření;
- řízení agendy správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
- odpovědnost za správné fungování útvarů zařazených do úseku kvestora/kvestorky.
Co očekáváme my od vás?
- VŠ vzdělání nejméně magisterského stupně (ekonomické zaměření výhodou);
- praxi ve vedoucích funkcích min. 5 let (úspěšná praxe ve vrcholové manažerské funkci min. 2 roky) – reference výhodou;
- zkušenost s řízením středně velké organizace či rozsáhlé organizační jednotky;
- alespoň rámcovou znalost principů hospodaření a rozpočtování vysokých škol, základní znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejné vysoké školy;
- schopnost zadávání a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
- zkušenosti z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
- základní orientaci v ekonomické oblasti a v účetních datech;
- základní orientaci v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy;
- strategické myšlení;
- schopnost samostatného tvůrčího řešení organizačních, ekonomických a správních problémů (proaktivní přístup);
- organizační, manažerské, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, příjemné vystupování;
- proaktivní přístup, inovativnost, kreativitu, flexibilitu;
- odolnost vůči stresu;
- systematičnost, spolehlivost, bezúhonnost;
- výbornou znalost práce na PC, zejména MS Excel;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2;
- analytické myšlení;
- pečlivost, zodpovědný přístup a pracovitost;
- schopnost samostatné tvůrčí práce.
Co pro vás může být ve výběrovém řízení výhodou?
- praxe v řídicí činnosti v akademickém prostředí/veřejné sféře a z mezinárodního prostředí;
- zkušenost s agendou rozvojových programů, projektů a evropských strukturálních fondů;
- zkušenost se zadáváním veřejných zakázek; řidičský průkaz skupiny B.
Proč k nám? Nabízíme:
- zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 11. října 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis
- a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení. 4,03 MB
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava