Pracovní příležitosti
Referent/ka – Pracovník/pracovnice Kartového centra / Helpdesk infrastruktury
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka – pracovník/pracovnice Kartového centra / Helpdesk infrastruktury
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás čeká?
- tvorba a výdej identifikačních karet a s tím související činnosti;
- obsluha tiskárny na karty;
- fotografování studujících, zaměstnanců a zaměstnankyň;
- správa helpdeskových IT požadavků pro Oddělení infrastruktury;
- komunikace s uživateli, zápis helpdeskových požadavků;
- řešení základních helpdeskových požadavků z oblasti správy kont a IT infrastruktury (L1 support);
- administrativa spojená s provozem Oddělení infrastruktury CIT OU;
- pomoc uživatelům se základními IT problémy.
Co od vás očekáváme my?
- vysokoškolské vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou + alespoň 5 let praxe, zaměření na IT výhodou – pozice je vhodná i pro absolventy;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1 (rutinní komunikace s klienty v anglickém jazyce);
- ochotu přizpůsobit pracovní dobu dle potřeb provozu Kartového centra.
Odborné znalosti:
- výbornou uživatelskou znalost kancelářských programů (Word, Excel);
- znalost některého z mailových klientů – Outlook výhodou;
- orientaci v oblastech, odborných termínech a názvosloví IT;
- základní orientaci v operačních systémech;
- výbornou znalost českého jazyka.
Měkké kompetence:
- skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování a empatii s uživatelem – schopnost porozumění jeho problémům a požadavkům;
- samostatnost i schopnost práce v týmu;
- schopnost řešit současně různou agendu;
- analytické myšlení, učenlivost;
- zodpovědnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- příspěvek na stravné v hodnotě 123 Kč/den;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport či možnosti využít univerzitní sportoviště v City Campusu se slevou 50 %;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- dětskou skupinu pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti může být prodloužen.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 18. listopadu 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení,
4,03 MB - strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci a vybrané zájemkyně. Výběrové řízení může proběhnout i ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát – Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava
























