Pracovní příležitosti

Referent/ka Oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání

Zajímá vás vyřizování administrativní agendy a preferujete ve své práci spíše standartní postupy? Zvažujete možnost zaměstnání v centru Ostravy u prestižní vzdělávací instituce? Pak neváhejte a napište nám! Rádi vás mezi námi přivítáme.

Předpokládaný nástup:

  • 1. listopadu 2025, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Co vás u nás čeká?

  • zajišťování administrativní agendy související se studiem;
  • řízení ve věcech rozhodování o právech a povinnostech studujících;
  • přiznávání celouniverzitních stipendií;
  • posuzování zahraničního vzdělání pro uchazeče a uchazečky o studium a uznávání zahraničního vysokoškolského vzdělání a kvalifikace (obecná „nostrifikace“);
  • vedení správních řízení ve vymezených oblastech;
  • spolupráce s dalšími úseky rektorátu a studijními odděleními jednotlivých fakult;
  • další administrativní činnosti související s oblastí studia a celoživotního vzdělávání.

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání (Bc.), nebo středoškolské vzdělání s maturitou + alespoň 5 let praxe, a vlastní zkušenosti se zpracováním ucelené agendy (zkušenost s vedením správního řízení oceníme);
  • příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti;
  • spolehlivost a loajalitu;
  • výbornou znalost aplikací MS Office a práce na PC;
  • dotahujete věci do konce a každou komunikaci zvládnete zanést do databáze tak, abyste se v ní vyznal/a nejen vy, ale i kolegové;
  • jste organizačně zdatný/á a umíte si sám/a jednotlivé etapy práce naplánovat, propagovat, a nakonec je i realizovat, a to i v případě, že je nutné přecházet průběžně k různým agendám a případům;
  • rád/a o věcech přemýšlíte a umíte myšlenky a závěry zpracovat do srozumitelného textu (u odůvodnění správních rozhodnutí je to nezbytné);
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
  • výhodou je předchozí zkušenost se správní agendou či znalost vysokoškolského prostředí.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
  • pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
  • podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
  • služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
  • 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
  • zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
  • v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala Vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 14. srpna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava