Pracovní příležitosti
Referent/ka Oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání
Zajímá vás vyřizování administrativní agendy a preferujete ve své práci spíše standartní postupy? Zvažujete možnost zaměstnání v centru Ostravy u prestižní vzdělávací instituce? Pak neváhejte a napište nám! Rádi vás mezi námi přivítáme.
Předpokládaný nástup:
- 1. listopadu 2025, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Co vás u nás čeká?
- zajišťování administrativní agendy související se studiem;
- řízení ve věcech rozhodování o právech a povinnostech studujících;
- přiznávání celouniverzitních stipendií;
- posuzování zahraničního vzdělání pro uchazeče a uchazečky o studium a uznávání zahraničního vysokoškolského vzdělání a kvalifikace (obecná „nostrifikace“);
- vedení správních řízení ve vymezených oblastech;
- spolupráce s dalšími úseky rektorátu a studijními odděleními jednotlivých fakult;
- další administrativní činnosti související s oblastí studia a celoživotního vzdělávání.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání (Bc.), nebo středoškolské vzdělání s maturitou + alespoň 5 let praxe, a vlastní zkušenosti se zpracováním ucelené agendy (zkušenost s vedením správního řízení oceníme);
- příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti;
- spolehlivost a loajalitu;
- výbornou znalost aplikací MS Office a práce na PC;
- dotahujete věci do konce a každou komunikaci zvládnete zanést do databáze tak, abyste se v ní vyznal/a nejen vy, ale i kolegové;
- jste organizačně zdatný/á a umíte si sám/a jednotlivé etapy práce naplánovat, propagovat, a nakonec je i realizovat, a to i v případě, že je nutné přecházet průběžně k různým agendám a případům;
- rád/a o věcech přemýšlíte a umíte myšlenky a závěry zpracovat do srozumitelného textu (u odůvodnění správních rozhodnutí je to nezbytné);
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
- výhodou je předchozí zkušenost se správní agendou či znalost vysokoškolského prostředí.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala Vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 14. srpna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis;
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava