Pracovní příležitosti
Referent/ka personalistiky pro rektorátní pracoviště
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka personalistiky pro rektorátní pracoviště
Baví vás práce s lidmi a současně rád/a tvoříte smlouvy a organizujete si pracovní čas? Máte analytické myšlení? Když znáte cíl, sám/sama si najdete k cestu k jeho splnění tak, aby bylo včas vše hotovo? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak hledáme právě vás!
Kdy vás u nás přivítáme?
- září 2025, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností uchazeče/uchazečky
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás čeká?
- příprava smluv a administrace nástupu zaměstnanců;
- vedení osobních spisů zaměstnanců, administrace změn v pracovněprávních vztazích a ve mzdách;
- příprava dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr;
- kontrola podkladů pro mzdovou účtárnu;
- příprava podkladů pro sestavení mzdových rozpočtů;
- agenda lékařských prohlídek zaměstnanců;
- příprava podkladů a realizace výběrových řízení;
- podpora vedoucích zaměstnanců v HR oblasti;
- další běžná personální agenda.
Co od vás očekáváme?
- VŠ vzdělání I. stupně, popř. SŠ vzdělání s maturitou + 5 let praxe;
- minimálně 2 roky praxe v personalistice podmínkou;
- znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů;
- výbornou znalost MS Excel a dalších aplikací MS Office;
- znalost anglického jazyka výhodou;
- zkušenost s prací v HR systémech výhodou;
- analytické myšlení;
- příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti;
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 23. července 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení;
4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci a vybrané zájemkyně.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů a uchazeček.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava