Pracovní příležitosti

Referent/ka personalistiky pro rektorátní pracoviště

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka personalistiky pro rektorátní pracoviště

Baví vás práce s lidmi a současně rád/a tvoříte smlouvy a organizujete si pracovní čas? Máte analytické myšlení? Když znáte cíl, sám/sama si najdete k cestu k jeho splnění tak, aby bylo včas vše hotovo? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak hledáme právě vás!

Kdy vás u nás přivítáme?

  • září 2025, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností uchazeče/uchazečky

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co vás u nás čeká?

  • příprava smluv a administrace nástupu zaměstnanců;
  • vedení osobních spisů zaměstnanců, administrace změn v pracovněprávních vztazích a ve mzdách;
  • příprava dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr;
  • kontrola podkladů pro mzdovou účtárnu;
  • příprava podkladů pro sestavení mzdových rozpočtů;
  • agenda lékařských prohlídek zaměstnanců;
  • příprava podkladů a realizace výběrových řízení;
  • podpora vedoucích zaměstnanců v HR oblasti;
  • další běžná personální agenda.

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání I. stupně, popř. SŠ vzdělání s maturitou + 5 let praxe;
  • minimálně 2 roky praxe v personalistice podmínkou;
  • znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů;
  • výbornou znalost MS Excel a dalších aplikací MS Office;
  • znalost anglického jazyka výhodou;
  • zkušenost s prací v HR systémech výhodou;
  • analytické myšlení;
  • příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti;
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 23. července 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci a vybrané zájemkyně.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů a uchazeček.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava