Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU

Nikola Sklenářová


titul, jméno, příjmení:Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 324, budova SA
funkce:
obor činnosti:pedagogická komunikace, obecná didaktika, obecná pedagogika, pedagogická diagnostika a evaluace, pedagogické hodnocení
katedra / středisko (fakulta): Katedra pedagogiky a andragogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2721
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.





Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.

Zobrazit všechny publikace



AutorNázev práceTypRok
Lipková JanaHodnocení a sebehodnocení žáků druhého stupně ZŠdiplomová 2018 
Smítal JakubEdukační procesy ve volnočasovém a neformálním vzdělávánídiplomová 2018 
Stuchlíková EvaDomácí vzdělávání žákůdiplomová 2017 
Pospíšilová ZuzanaVliv Montessori pedagogiky na vnitřní motivaci žáků základní školydiplomová 2016 
Strašilová LucieSrovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní školediplomová 2016 
Stratilová JanaProjevy interakčního a komunikačního stylu učitele v edukačním procesudiplomová 2016 
Valová DanielaKompetence středoškolských pedagogů v oblasti diagnostiky poruch příjmu protravydiplomová 2016 
Spratková IvetaKomunikační kompetence budoucích učitelůdiplomová 2015 
Doleželová AdélaRegionální témata v projektovém vyučování na 2. stupni ZŠdiplomová 2014 
Konečná JanaŽivot v domovech pro seniory z pohledu veřejnostidiplomová 2014 
Kotasová VeronikaSrovnání interakčního a komunikačního stylu na alternativní a standardní školediplomová 2014 
Slavíková PetraVliv rodiny na výchovně vzdělávací procesdiplomová 2014 
Illek MichalVliv moderních komunikačních prostředků na děti a mládeždiplomová 2008 
Krystynová DenisaPozitivní a negativní vlivy televize na děti a mládeždiplomová 2008 
Barvířová ZuzanaPostavení televize ve volném čase dětí a mládežediplomová 2007 
Holčáková OlgaHra a hračka v životě dítětediplomová 2007 
Komárková MartinaČinnost učitele při vyučování ( grafický záznam Slavomíra Rysa )diplomová 2007 
Moravcová VeronikaVýchova a vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředídiplomová 2007 
Ondruš VladimírSpecifika komunikace a jednání ve speciální výslechovém komplexudiplomová 2007 
Řehánek PavelKomunikační kompetence u budoucích učitelůdiplomová 2007 
Kašpar JanVliv televize na dítě mladšího školního věku v souvislosti s využitím volného časudiplomová 2006 
Kořínek PetrMožnosti využití volného času dětí na 2. st. ZŠdiplomová 2006 
Lankočí ŠárkaKomunikace dětí s nařízenou ochrannou a ústavní výchovou a osobami zodpovědnými za jejich výchovudiplomová 2006 
Steffková IrenaHra a hračka v životě dítětediplomová 2006 
Ščurová MáriaPohlaví učitele a žáka ve vyučovacím procesudiplomová 2006 
Vajďáková AlenaKomunikační proces, profesní přínosy a rozika v oblasti sociání prácediplomová 2006 
Zajícová MonikaKomparace komunikace v edukační realitědiplomová 2006 
Keclík JiříRole sportu při výběru volnočasových aktivit žáků 2. stupně ZŠdiplomová 2005 
Lankočí RudolfVolnočasové aktivity ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovydiplomová 2005 
Marcolová LadaVliv volného času na kriminalitu dětídiplomová 2005 
Prokůpková SylvieTelevize v životě dnešní mládežediplomová 2005 
Šamko DavidVolnočasové aktivity v zařízení ústavní péče - dětské domovydiplomová 2005 
Valachová VěraKomunikační bariéry u dětí mladšího školního věkudiplomová 2005 
Kučerová MartaEvaluace odborného výcviku na SOŠbakalářská 2018 
Tulejová MarkétaHospitační činnost vedení školy jako východisko dalšího vzdělávání učitelů ZUŠbakalářská 2018 
Vašíčková RadanaDiagnostika komunikace v Personálních službách Skupiny ČEZbakalářská 2018 
Dittrichová DagmarEfektivní metody komunikace s klienty v Domově pro seniory Luna v Havířověbakalářská 2017 
Fabiánková LucieMetody výuky žáků 2. stupně Daltonských škol.bakalářská 2017 
Jiříčková MichaelaMotivace dospělých k dalšímu profesnímu vzděláváníbakalářská 2017 
Svobodová MarkétaImplementace Montessori pedagogiky na prvním stupni standardních základních školbakalářská 2017 
Zdařil PavelKomunikace v edukačním procesu diabetikůbakalářská 2017 
Žilinská AnetaSociální sítě jako hlavní prostředek komunikace žáků základních školbakalářská 2017 
Doležal MartinKomunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzděláváníbakalářská 2016 
Garguláková AlenaInterní firemní komunikace ve společnosti ADOTbakalářská 2016 
Grygier ZuzanaKomunikace a komunikační bariéry lektora dalšího vzděláváníbakalářská 2016 
Jiříková NaděždaVzdělávání dospělých osob se zdravotním znevýhodněnímbakalářská 2016 
Kaločová PavlaMotivace nezaměstnaných k dalšímu vzděláváníbakalářská 2016 
Šicová Maja MagdalenaVliv genderových rozdílů učitele na komunikaci a interakci s žákybakalářská 2016 
Valná BarboraMožnosti vzdělávání a rozvoje úředníků městského úřadubakalářská 2016 
Kameník JiříKomunikace učitele a žáka na ZŠbakalářská 2015 
Kyčerková SylvieŘízení lidských zdrojů v ČEZ, Distribuční službybakalářská 2015 
Pavlíková LeonaRole motivace v hudebním vzděláváníbakalářská 2015 
Pawlitová LucieKomunikační bariéry na základní a střední školebakalářská 2015 
Wilčková KateřinaVnitrofiremní komunikace mezi zaměstnanci a zaměstnavatelibakalářská 2015 
Hrubanová JanaMotivace studentů ke studiu Andragogikybakalářská 2014 
Moravcová MarkétaVerbální a neverbální komunikace ve vztahu učitele a studenta SŠbakalářská 2014 
Vrbová IvanaDidaktické metody a zásady vzdělávání dospělýchbakalářská 2014 
Wilčková KateřinaKomunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školybakalářská 2014 
Valová DanielaPedagogicko - psychologická problematika klientů mladšího školního věku v zařízeních pro děti vyžadující okamžitou pomocbakalářská 2013 
Malík MartinKomunikační bariéry v práci policistybakalářská 2007 
Bartoň VlastimilVerbální a nonverbální komunikace v procesu řízeníbakalářská 2006 


Nenalezen žádný záznam.

facebook
instagram
youtube
twitter
linked in
rss
social hub