Celoživotní vzdělávání
Strategie plánování a hoidnocení v tělesné výchově založené na výzkumu
Fakulta
Pedagogická fakulta
Typ kurzu
celoživotní
Forma studia
prezenční
Délka studia
0 semestrů
Garant programu
Kontaktní osoba
Podmínky přijetí
Kurz je určen pro:
- učitele TV 1. st. ZŠ (1. až 2. třída)
- učitele 1. st. ZŠ (1. až 2. třída)
- učitele TV 1. st. ZŠ (3. až 5. třída)
- učitele 1. st. ZŠ (3. až 5. třída)
- učitele TV 2. st.ZŠ
- učitele 2. st. ZŠ
- učitele TV na SŠ
- učitele na SŠ
- učitele TV 1. st. ZŠ (1. až 2. třída)
- učitele 1. st. ZŠ (1. až 2. třída)
- učitele TV 1. st. ZŠ (3. až 5. třída)
- učitele 1. st. ZŠ (3. až 5. třída)
- učitele TV 2. st.ZŠ
- učitele 2. st. ZŠ
- učitele TV na SŠ
- učitele na SŠ
Co se naučíte
Účastníci budou rozvíjet znalosti a praktické zkušenosti v oblasti strategií plánování a hodnocení založených na nejnovějších výzkumech a naučí se vyhledávat a používat spolehlivé vědecké zdroje pro plánování zasedání a postupy hodnocení v tělesné výchově.
Očekávané výsledky:
- Účastníci jsou schopni efektivně vyhledávat vědecké zdroje užitečné pro plánování zasedání a hodnocení.
- Účastníci jsou schopni zjišťovat a získávat podstatné informace z vědeckých zdrojů zaměřených na plánování a hodnocení.
- Účastníci jsou schopni vytvářet plány výuky na základě potřeb studentů a národních a mezinárodních rámců v oblasti tělesné výchovy, jak je uvedeno v nejnovějších vědeckých informacích.
- Účastníci jsou schopni vybrat vhodné prvky pro sezení nebo plán hodnocení na základě zvoleného sezení a cílů akademického roku.
Očekávané výsledky:
- Účastníci jsou schopni efektivně vyhledávat vědecké zdroje užitečné pro plánování zasedání a hodnocení.
- Účastníci jsou schopni zjišťovat a získávat podstatné informace z vědeckých zdrojů zaměřených na plánování a hodnocení.
- Účastníci jsou schopni vytvářet plány výuky na základě potřeb studentů a národních a mezinárodních rámců v oblasti tělesné výchovy, jak je uvedeno v nejnovějších vědeckých informacích.
- Účastníci jsou schopni vybrat vhodné prvky pro sezení nebo plán hodnocení na základě zvoleného sezení a cílů akademického roku.
Doklad o absolvování
Osvědčení