Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Finanční manažer/ka (zástup za MD/RD)
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- Finanční manažer/ka (zástup za MD/RD)
Rozumíte číslům, máte smysl pro detail a hledáte zodpovědnou práci s prostorem pro seberealizaci? Oddělení Projektové podpory právě hledá novou kolegyni nebo kolegu, který se stane klíčovou součástí projektového týmu a převezme zodpovědnost za finanční správu projektů. Pokud vás láká možnost podílet se na aktivitách, které podporují rozvoj vědy a výzkumu v univerzitním prostředí, budeme rádi, když se nám ozvete.
Kdy vás u nás přivítáme?
- ihned, případně dle dohody
- pracovní poměr se sjednává jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a podle zkušeností a přínosu vybraného uchazeče / vybrané uchazečky pro danou pozici
Co vás u nás čeká?
- budete zodpovědní za správné čerpání finančních prostředků projektů a dodržování jejich rozpočtů;
- budete se podílet na přípravě a předkládání žádostí o platbu;
- budete úzce spolupracovat s odborným týmem projektu – akademickými i neakademickými pracovníky vysoké školy;
- budete dohlížet na dodržování metodických pokynů poskytovatele při realizaci projektů;
- zapojíte se do administrace projektů financovaných z Operačních programů, rozpočtů územních samosprávných celků či MŠMT;
- pomůžete s administrací veřejných zakázek.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání II. stupně, případně vysokoškolské vzdělání I. stupně + alespoň 5 let libovolné praxe;
- výbornou znalost MS Office a práce s PC;
- zodpovědnost, pečlivost a samostatnost;
- dobré komunikační schopnosti;
- flexibilitu a schopnost zvládat stresové situace;
- aktivní a systematický přístup ke svěřené agendě;
- znalost anglického jazyka na úrovni B1;
- zkušenosti z projektů operačních programů a z profesního vysokoškolského prostředí výhodou.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- příspěvek na stravné v hodnotě 123 Kč/den;
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport či možnosti využít univerzitní sportoviště v City Campusu se slevou 50 %;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- zajímavou a odpovědnou práci v týmu;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti může být prodloužen (po dobu zástupu za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Zaujala Vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do do 7. prosince 2025 (včetně tohoto dne) zašlete tyto dokumenty:
- motivační dopis
- strukturovaný životopis
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní uchazeči a vybrané uchazečky. Výběrové řízení může proběhnout i ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, prodloužit, přerušit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát – Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava
























