Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/referentka správy majetku
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka správy majetku
Kde budete práci vykonávat?
- rektorát
Kdy vás u nás přivítáme?
- ihned nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Popis pracovní náplně:
- zajišťování správy majetku a majetkové evidence všech kategorií majetku OU;
- vedení evidence majetku, provádění jeho propočtů a sumarizace jeho hodnot;
- provádění změn v evidenci majetku (převody, vyřazování);
- inventarizace majetku a vyčíslování inventurních rozdílů;
- výpočet odpisů všech kategorií majetku OU;
- zastupitelnost (pokladna, vyúčtování tuzemských i zahraničních cestovních příkazů zaměstnanců OU).
Kvalifikační a jiné předpoklady:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe;
- trestní a morální bezúhonnost;
- znalost legislativy (zákon o účetnictví, zákon o daních z příjmů, vyhláška č. 504/2002 Sb.);
- velmi dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel;
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
- pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 27. května 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení,
4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci a vybrané zájemkyně.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava