Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/referentka prodeje – knihkupec/knihkupkyně v OUshopu
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka prodeje – knihkupec/knihkupkyně v OUshopu
Jste spolehliví, samostatní a máte rádi práci s lidmi? Hledáme nového kolegu / novou kolegyni na pozici referenta/referentky prodeje – knihkupce/knihkupkyně. Vaším denním chlebem bude zajištění chodu provozovny Univerzitního obchodu a knihkupectví – OUshopu, obsluha zákazníků a zákaznic, vyřizování objednávek, administrativní činnost a propagace OUshopu na sociálních sítích. Dále se budete podílet na organizaci akcí, jako jsou besedy nebo křty knih. Těšit se můžete na inspirativní pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- září 2025, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás čeká?
- zajištění denního chodu prodejny – komunikace se zákazníky a zákaznicemi, komunikace s dodavateli, zodpovídání dotazů, vyřizování objednávek z e-shopu (případně vystavování faktur, balení zásilek), denní uzávěrka, doplňování zboží;
- práce na pokladně – budete prodávat nejenom knihy, ale také univerzitní předměty;
- objednávání nového zboží do prodeje dle aktuálních trendů a poptávky;
- vedení skladových zásob, doplňování prodejny, zpracování inventury;
- propagace OUshopu na sociálních sítích, tvorba obsahu, vytváření příspěvků;
- práce na počítači – práce s ekonomickým informačním systémem a s MS Office, emailová komunikace, zpracovávání podkladů k vyúčtování;
- podílení se na přípravě prodejních akcí mimo prodejnu a také v prodejně (besedy, křty knih, přednášky..).
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou;
- znalost anglického jazyka – ideálně alespoň na úrovni B1;
- znalost práce na PC podmínkou, znalost ekonomických informačních systémů a skladového hospodářství výhodou;
- praxe není nutná, důležitější je vaše nadšení a ochota se učit;
- příjemné vystupování, smysl pro obchod a zájem o práci;
- skvělé komunikační schopnosti v psané i v mluvené formě – se zákazníky a zákaznicemi jednáte vstřícně a s úsměvem na tváři;
- zodpovědnost, preciznost a schopnost pracovat samostatně i v týmu;
- přehled o knižním trhu a láska ke knihám výhodou;
- máte týmového ducha – sdílíte své nápady a ve vytížených obdobích dokážete přiložit ruku k dílu.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
- slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUshopu;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 26. května 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení,
4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do dalšího kola – na osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava