Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Asistent/asistentka kvestora a prorektorů/kanceláře rektora

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

  • asistent/asistentka kvestora a prorektorů/kanceláře rektora

Zajímá Vás prostředí univerzity a rád/ráda byste zde pracoval/pracovala? Rád/ráda komunikujete s lidmi? Administrativa Vám není cizí? Domluvíte se anglicky? Pak neváhejte a napište nám! Rádi Vás mezi námi přivítáme.

Kdy Vás mezi námi přivítáme?

  • říjen 2022, případně podle dohody

Co Vás v práci zejména čeká?

Čeká Vás dobrý kolektiv, příjemné prostřední univerzity a zajímavá práce. Budete se podílet například na:

  • zajištění chodu kanceláře kvestora a prorektorů (zejména prorektora pro vědu a uměleckou činnost)
  • evidenci pošty, docházky,
  • přípravě podkladů na jednání,
  • zpracování textů, prezentací a tabulek,
  • účasti na jednáních a zpracování zápisů z nich,
  • tvorbě objednávek, poptávek,
  • přípravě podkladů k fakturaci,
  • archivaci, skartaci,
  • organizaci zasedání vědecké rady a dalších událostí,
  • administraci habilitačních a jmenovacích řízení.

Co od Vás očekáváme?

Očekáváme chuť spolupracovat, pracovat a rozvíjet se v rámci kolektivu. Dále očekáváme:

  • min. středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, VŠ výhodou
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, internet),
  • výbornou znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B1/B2),
  • praxi na podobné pozici vnímáme jako výhodu,
  • organizační a komunikační schopnosti, ochotu učit se novým věcem,
  • pečlivost a samostatnost, týmové myšlení,
  • časovou flexibilitu

Co dalšího Vás čeká?

Čeká Vás nové prostředí, nové možnosti, noví kolegové. Nabízíme také:

  • 6 týdnů dovolené,
  • 5 dní volna k léčení (po zkušební době),
  • stravenky v hodnotě 130,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 71,- Kč, podíl zaměstnance 59,- Kč),
  • plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou,
  • příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí,
  • velice přátelské pracovní prostředí a kancelář v příjemné budově rektorátu v centru Ostravy,
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu jednoho roku, v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje

Zaujala Vás naše nabídka?

Do 16. září 2022 nám na adresu zašlete svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů.

V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis.

Do druhého kola - na osobní pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.

Těšíme se na vás.

Kontakt:

Ostravská univerzita
JUDr. Jana Pająk, LL.M., MBA
Vedoucí Centra pro řízení lidských zdrojů
e-mail:

Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava