Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Odborný asistent se zaměřením na latinskou filologii

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Děkan Filozofické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení čj. OU-81785/25-2020 na obsazení následujícího systemizovaného pracovního místa:

  • 1 místo akademického pracovníka – odborného asistenta se zaměřením na latinskou filologii
    na 100% pracovní úvazek na katedře latinského jazyka a kultury

Požadavky:

  • magisterské VŠ vzdělání v oboru latinský jazyk a literatura;
  • vědecká hodnost Ph.D. nebo ekvivalent v oboru klasická filologie;
  • předpoklady pro pedagogickou a vědecko-výzkumnou činnost;
  • odborná publikační činnost se zaměřením na latinské písemnictví;
  • zkušenosti s ediční prací a s prací na výzkumném projektu;
  • výborné komunikační dovednosti;
  • samostatný, odpovědný a kreativní přístup k práci;
  • morální a občanská bezúhonnost.

Jazykové požadavky:

  • znalost anglického jazyka, min. na úrovni B2.

Mzdové podmínky:

  • 6. mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU.

Dále nabízíme:

  • 8 týdnů dovolené;
  • 5 dní volna k léčení;
  • možnost výkonu práce z domova;
  • příspěvek na stravování;
  • TEP – sportovní aktivity pro zaměstnance.

Pracovní úvazek:

  • 100 %.

Předpokládaný nástup do pracovního poměru:

  • 1. ledna 2021.

Požadované dokumenty:

  • souhlas se zpracováním osobních údajů soubor doc 4,03 MB
  • motivační dopis;
  • profesní životopis s přehledem dosavadní praxe;
  • kontakt (e-mail, telefon) na dvě osoby, které mohou ústně podat reference;
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání a získané vědecké hodnosti;
  • přehled publikační činnosti.

První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči. Zaměstnavatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Žádáme zájemce o výše uvedenou pozici, aby do 1. prosince 2020 zaslali požadované dokumenty v elektronické podobě na adresu .

Kontakt:

e-mail: