Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU

Tomáš Javorčík


titul, jméno, příjmení:Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 402, budova SA
funkce:tajemník katedry, výkonný redaktor časopisu ICTE Journal, pedagogický poradce
obor činnosti:mediální výchova, marketing, informační zdroje
katedra / středisko (fakulta): Katedra informačních a komunikačních technologií (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2632
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.



The basis for choosing MicroLearning within the terms of e-Learning in the context of student preferences
Tomáš Javorčík, Radim Polášek
Rok: 2018
stať ve sborníku

PLE as a Tool for the Development of the Learning to Learn Competence
Tomáš Javorčík
Rok: 2017
stať ve sborníku

PLE-based instruction concept
Tomáš Javorčík
Rok: 2017
stať ve sborníku

ELECTRONIC PORTFOLIO AS AN INTEGRAL PART OF THE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT ?
Tomáš JAVORČÍK
Rok: 2016
stať ve sborníku

Využití osobního vzdělávacího prostředí ve výuce
Tomáš JAVORČÍK
Rok: 2016
ostatní

MOBILE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT AS PRACTICAL APPLICATION OF MOBILE TECHNOLOGY IN PRIMARY SCHOOL EDUCATION
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
stať ve sborníku

Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
stať ve sborníku

Projektivní test pro měření úrovně klíčových kompetencí
Tomáš Javorčík
Rok: 2015, GRANT Journal
článek v odborném periodiku

Proposition of Model for Use of Personal Learning Environment in Primary Schools and Possibilities of Knowledge Sharing
Tomáš Javorčík, Zuzana HOMANOVÁ
Rok: 2015
stať ve sborníku

Analysis of Student Behaviour in e-Learning Courses in Relation to Academic Performance
Radim Polášek, Tomáš Javorčík
Rok: 2020
stať ve sborníku

Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers
Tomáš Javorčík, Radim Polášek
Rok: 2019
stať ve sborníku

Conditions and Bases of Incorporation of Artificial Intelligence into Czech School Environment
Tomáš Javorčík, Josef Malach
Rok: 2019
stať ve sborníku

MicroLearning approach to e-learning course creation and reasons for it
Radim Polášek, Tomáš Javorčík
Rok: 2019
stať ve sborníku

Practical Application of MicroLearning in Education of Future Teachers
Tomáš Javorčík, Radim Polášek
Rok: 2019
stať ve sborníku

Results of pilot study into the application of MicroLearning in teaching the subject Computer Architecture and Operating System Basics
Radim Polášek, Tomáš Javorčík
Rok: 2019
stať ve sborníku

Transformation of e-learning into microlearning: New approach to course design
Tomáš Javorčík, Radim Polášek
Rok: 2019
stať ve sborníku

Analysis of different approaches of elementary school students to working with personal learning environment
Tomáš Javorčík
Rok: 2018
stať ve sborníku

Assessing Students´ use of Personal Learning Environment
Tomáš Javorčík
Rok: 2018
stať ve sborníku

Microlearning in the Instruction of Technical and Humanities Courses
Radim Polášek, Tomáš Javorčík
Rok: 2018
stať ve sborníku

Microlearning jako vhodná forma pro výuku marketingu ve vzdělávání na VŠ
Tomáš Javorčík
Rok: 2018
stať ve sborníku

The basis for choosing MicroLearning within the terms of e-Learning in the context of student preferences
Tomáš Javorčík, Radim Polášek
Rok: 2018
stať ve sborníku

PLE as a Tool for the Development of the Learning to Learn Competence
Tomáš Javorčík
Rok: 2017
stať ve sborníku

PLE-based instruction concept
Tomáš Javorčík
Rok: 2017
stať ve sborníku

ELECTRONIC PORTFOLIO AS AN INTEGRAL PART OF THE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT ?
Tomáš JAVORČÍK
Rok: 2016
stať ve sborníku

Využití osobního vzdělávacího prostředí ve výuce
Tomáš JAVORČÍK
Rok: 2016
ostatní

MOBILE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT AS PRACTICAL APPLICATION OF MOBILE TECHNOLOGY IN PRIMARY SCHOOL EDUCATION
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
stať ve sborníku

Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
stať ve sborníku

Projektivní test pro měření úrovně klíčových kompetencí
Tomáš Javorčík
Rok: 2015, GRANT Journal
článek v odborném periodiku

Projektivní test pro měření úrovně klíčových kompetencí
Tomáš Javorčík
Rok: 2015
stať ve sborníku

Proposition of Model for Use of Personal Learning Environment in Primary Schools and Possibilities of Knowledge Sharing
Tomáš Javorčík, Zuzana HOMANOVÁ
Rok: 2015
stať ve sborníku

CLOUD COMPUTING JEDNODUŠE S NÁSTROJI GOOGLE
Tomáš Javorčík
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

MOBILNÍ TECHNOLOGIE NA DOTYKOVÝCH ZAŘÍZENÍCH
Tomáš Javorčík
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Možná rizika využívání mobilních technologií ve výuce
Tomáš Javorčík
Rok: 2014
stať ve sborníku

Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Tomáš Javorčík
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

PREZENTUJEME JEDNODU ŠE POMOCÍ MS POWERPOINT 2013
Tomáš Javorčík
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky

Use of Social Media in Education and Possible Risks
Tomáš Javorčík, Zuzana HOMANOVÁ
Rok: 2014, Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły
kapitola v odborné knize

Educational Games for Safe Electronic Communication
Pavel Kapoun, Tomáš Javorčík
Rok: 2013
stať ve sborníku

Možnosti a limity mobilních technologií ve vzdělávání
Tomáš Javorčík
Rok: 2013
stať ve sborníku

Safety Electronic Communication
Jana Kapounová, Pavel Kapoun, Tomáš Javorčík
Rok: 2011
stať ve sborníku

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.



AutorNázev práceTypRok
Butta LukášPodpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikacediplomová 2020 
Ďurian ČeněkMicroLearning jako podpora výuky tvorby webu u žáků 2. stupně ZŠdiplomová 2020 
Pindur AdamMicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠdiplomová 2020 
Skupien VlastimilRedakční systém pro tvorbu MicroLearningových kurzůdiplomová 2020 
Vaňhara JakubAplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebamidiplomová 2020 
Maceček ZdeněkPříčiny a průběh kyberšikany u dětí a mládežediplomová 2014 


Využití mikrolearningového přístupu v přípravě budoucích učitelů
Hlavní řešitelMgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období1/2020 - 12/2021
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavřešený
MikroLearning ve výuce technických a humanitních předmětů
Hlavní řešitelMgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období1/2018 - 12/2019
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavukončený
facebook
instagram
youtube
twitter
linked in
soundcloud
rss
social hub