Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Pedagogická fakulta > Součásti fakulty > Katedry > Katedra informačních a komunikačních technologií

Tomáš Javorčík

Tomáš Javorčík

titul, jméno, příjmení:
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
místnost, podlaží, budova:
SA 402, budova SA
funkce:
tajemník katedry, výkonný redaktor časopisu ICTE Journal, pedagogický poradce
obor činnosti:
informační a mediální výchova, marketing, digitální gramotnost
telefon, mobil:
553 46 2632
e-mail:



Nenalezen žádný záznam.




Rok: 2023, Sustainability
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
Rok: 2023
uspořádání konference, workshopu
 
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2023
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2022
uspořádání konference, workshopu
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
zveřejněné odborné posudky, recenze
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
stať ve sborníku
 
Rok: 2022
působení v zahraničí
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2021
uspořádání konference, workshopu
 
Rok: 2021
stať ve sborníku
 
Rok: 2020
stať ve sborníku
 
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
 
Rok: 2020
stať ve sborníku
 
Rok: 2020
uspořádání konference, workshopu
 
Rok: 2020
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2019
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2018
uspořádání konference, workshopu
 
Rok: 2018
stať ve sborníku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2017
stať ve sborníku
 
Rok: 2016
stať ve sborníku
 
Rok: 2016
ostatní
 
Rok: 2015
stať ve sborníku
 
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2015
stať ve sborníku
 
Rok: 2015, GRANT Journal
článek v odborném periodiku
 
Rok: 2015
stať ve sborníku
 
Rok: 2015
stať ve sborníku
 
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2014
stať ve sborníku
 
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
 
Rok: 2014
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
 
Rok: 2014, Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły
kapitola v odborné knize
 
Rok: 2013
stať ve sborníku
 
Rok: 2013
stať ve sborníku
 
Rok: 2011
stať ve sborníku
 

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



Zkratka
Název předmětu



Autor
Název práce
Typ
Rok
Ďurian Čeněk
Vztah počítačového hráčství a školního prospěchu u žáků SŠ
rigorózní
2022
Chmelářová Veronika
Digitální gramotnost v přípravě učitele
diplomová
2023
Hanusková Adéla
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
diplomová
2023
Horký Lukáš
Podpůrná vzdělávací videa pro předmět Výchova k občanství
diplomová
2023
Horký Lukáš
Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole
diplomová
2023
Kancner Michael
Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ
diplomová
2023
Tomášková Eva
Využití microlearningového systému MLS ve výuce vybraných kapitol technické výchovy
diplomová
2023
Keppertová Veronika
Analýza úrovně digitální gramotnosti u učitelů 1. stupně ZŠ
diplomová
2022
Butta Lukáš
Podpora výuky anglického jazyka pomocí Flashcards aplikace
diplomová
2020
Ďurian Čeněk
MicroLearning jako podpora výuky tvorby webu u žáků 2. stupně ZŠ
diplomová
2020
Pindur Adam
MicroLearningový kurz bezpečného používání digitálních technologií zaměřený na učitele ZŠ
diplomová
2020
Skupien Vlastimil
Redakční systém pro tvorbu MicroLearningových kurzů
diplomová
2020
Vaňhara Jakub
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
diplomová
2020
Maceček Zdeněk
Příčiny a průběh kyberšikany u dětí a mládeže
diplomová
2014
Bartoň David
Výuka hry na kytaru prostřednictvím online kurzu
bakalářská
2023
Vala Jan
Webová microlearningová učebnice Scratch
bakalářská
2023
Fialová Aneta
Digitální fotografie ve vzdělávání
bakalářská
2022
Jakab Lucie
Způsoby realizování mediální výchovy pomocí ICT
bakalářská
2022
Komjathy Gabriel
Možnosti využití hry Minecraft pro výuku žáků a studentů
bakalářská
2022
Matula Václav
Zavádění digitálních technologií do vzdělávacího procesu pohledem ředitelů škol a ICT koordinátorů
bakalářská
2022
Rešl Miroslav
Aplikace Office 365 pro podporu online výuky
bakalářská
2022
Solková Lucie
Použití metody Design Thinking pro tvorbu online kurzů
bakalářská
2022
Zámečník Jakub
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti ve výchově k občanství
bakalářská
2022
Zmrzlíková Lucie
Výuka programování prostřednictvím pracovních listů pro Micro:bit
bakalářská
2022
Kačalková Jaroslava
Moderní výuka účetnictví pro střední školy
bakalářská
2021
Matzkeová Jennifer
Efekt microlearningu ve výuce a učení
bakalářská
2021



Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2023 - 12/2023
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
 
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2022 - 12/2022
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
 
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2020 - 12/2021
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
 
Hlavní řešitel
Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Období
1/2018 - 12/2019
Poskytovatel
Specifický VŠ výzkum
Stav
ukončený
 

facebook
instagram
twitter
TikTok
spotify
rss
social hub