Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU

Renata Kovářová


titul, jméno, příjmení:PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
místnost, podlaží, budova: SA 526, budova SA
funkce:pedagogický poradce
vedoucí Centra Pyramida
obor činnosti:základy speciální pedagogiky, integrativní aspekty speciální pedagogiky, specifické vývojové poruchy učení a chování
katedra / středisko (fakulta): Katedra speciální pedagogiky (Pedagogická fakulta)
Centrum Pyramida
telefon, mobil: 553 46 2669
e-mail:
osobní WWW stránka:



Nenalezen žádný záznam.





Nepodařilo se načíst záznamy - probíhá údržba databází.

Zobrazit všechny publikace



ZkratkaNázev předmětu
PSPP2Přípravný seminář k profesní praxi II.
PSPP3Přípravný seminář k profesní praxi III.
ASPECSpeciální pedagogika
BPDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
DIPBSeminář k bakalářské práci
DIPM1Seminář k diplomové práci 1
DIPM2Seminář k diplomové práci 2
E-S4AMODUL S4A - School4All
KINSPIntegrativní speciální pedagogika
KPORASociálně právní ochrana mládeže
KPPRXPrůběžná praxe ve spec. ped. zařízeních
KSPSVSpeciální pedagogika ve škol. věku
KSPUÚvod do specifických poruch učení
KSRSPReedukace specifických poruch učení
KSSZZSeminář k SZZ
NPPPOSpeciálně pedagogické poradenství
OBHJBObhajoba bakalářské práce
PPPOSpeciálně pedagogické poradenství
SNCRESpeciálně pedagogické přístupy k SPU
SNDDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
SNDYSSpecifické poruchy učení
SNMSPMetodologie diplom. prací ve SP
SNNADVzdělávání nadaných
SNPXZPrůběžná speciálně pedagogická praxe
SNRPUReedukace specifických poruch učení
SNSPPSpeciálně pedagogické poradenství
SNSPUDiagnostika a terapie SPU
SNSSLSociální a školská legislativa
SNVNAVzdělávání nadaných
SPORUSpecifické poruchy učení v ZŠ
SPUBSpecifické poruchy učení a chování
SPUC1Specifické poruchy učení, chování
SPUCHSpecifické poruchy učení, chování
SRSPUReedukace specifických poruch učení 1
SRSP1Reedukace specifických poruch učení 1
SRSP2Reedukace specifických poruch učení 2
SSPSVSpeciální pedagogika ve škol. věku
SSPUÚvod do specifických poruch učení
TPUCHTerapie poruch učení, chování
WNCRESpeciálně pedagogické přístupy k SPU
WNDDVPedagogická diagnostika dětského vývoje
WNDYSSpecifické poruchy učení
WNMDPMetodologie diplomových prací
WNNADVzdělávání nadaných
WNPXZPrůběžná speciálně pedagogická praxe
WNRPUReedukace specifických poruch učení
WNSPPSpeciálně pedagogické poradenství
WNSPRSouvislá speciálně pedagogická praxe
WNSPUDiagnostika a terapie SPU
WNSPXSouvislá praxe ve spec. zařízeních
WNSSLSociální a školská legislativa
WNVNAVzdělávání nadaných
XPUCHSpecifické poruchy učení a chování
YPEPEVybr. problémy speciální pedagogiky
1SPPPSpeciálně pedagogické poradenství
1VNADVzdělávaní nadaných
1ZSPPSpeciálně pedagogické poradenství
1ZVZNVzdělávaní nadaných
11SPDSpeciálně pedagogické poradenství
11VNAVzdělávaní nadaných
11ZSPSpeciálně pedagogické poradenství
11ZVNVzdělávaní nadaných
3PSPUSpecifické poruchy učení a chování
4SPPUSpecifické poruchy učení
4ZSPUSpecifické poruchy učení
44SPUSpecifické poruchy učení
44ZPUSpecifické poruchy učení
5PUNSpecifické poruchy učení a chování
5RVNPed. diagnostika dětského vývoje
55PENSpeciální pedagogika
55PUNSpecifické poruchy učení a chování
55RVNPed. diagnostika dětského vývoje
6ASPXAsistentská praxe v inkluziv. vzdělávání
6INSPInkluzivní speciální pedagogika
6OBHJObhajoba bakalářské práce
6SEM1Seminář k bakalářské práci 1
6SEM2Seminář k bakalářské práci 2
6SPODSociálně-právní ochrana dětí a mládeže
6SZZASZZ - Speciální pedagogika
6ZSPUZáklady specifických poruch učení
66BHJObhajoba bakalářské práce
66EM1Seminář k bakalářské práci 1
66EM2Seminář k bakalářské práci 2
66NSPInkluzivní speciální pedagogika
66PODSociálně-právní ochrana dětí a mládeže
66SPUZáklady specifických poruch učení
66SPXAsistentská praxe v inkluziv. vzdělávání
66SZASZZ - Speciální pedagogika
7ENADEdukace nadaných
7PRPXPrůběžná speciálně pedagogická praxe
7PRUXReedukace specifických poruch učení
7SEM1Seminář k diplomové práci 1
7SEM2Seminář k diplomové práci 2
7SPPOSpeciálně pedagogické poradenství
7SPPPSpeciálně pedagogické poradenství
7SPZXNáslechová praxe ve šk. por. zařízeních
7SSLELegislativa ve vztahu k os. se sp. potř.
7SSPUSpeciálně pedagogické přístupy k SPU
7SZZASZZ - Speciální pedagogika
7SZZUSZZ - Speciální pedagogika pro učitele
77EM1Seminář k diplomové práci 1
77EM2Seminář k diplomové práci 2
77NADEdukace nadaných
77PPOSpeciálně pedagogické poradenství
77PPPSpeciálně pedagogické poradenství
77PZXNáslechová praxe ve šk. por. zařízeních
77RPXPrůběžná speciálně pedagogická praxe
77RUXReedukace specifických poruch učení
77SLELegislativa ve vztahu k os. se sp. potř.
77SPUSpeciálně pedagogické přístupy k SPU
77ZZASZZ - Speciální pedagogika
77ZZUSZZ - Speciální pedagogika pro učitele
8DPM1Seminář k diplomové práci 1
8DPM2Seminář k diplomové práci 2
8DPM3Seminář k diplomové práci 3
8SPUNSpecifické poruchy učení a chování
88PM1Seminář k diplomové práci 1
88PM2Seminář k diplomové práci 2
88PM3Seminář k diplomové práci 3
88PUNSpecifické poruchy učení a chování
MSPD1Pedadogická diagnostika dět. vývoje 1
MSPD2Pedagogická diagnostika dět. vývoje 2
PRAVOVybrané kapitoly z práva pro VP
PUC1PPoruchy učení a chování
PUC2PPoruchy učení a chování
SKOLZŠkol.zákon a předpisy souv. s VP
SPUZSSpecifické poruchy učení na ZŠ
ZSP1OZáklady speciální pedagogiky 1
ZSP1PZáklady speciální pedagogiky 1
ZSP2PZáklady speciální pedagogiky
1SPUSpecifické poruchy učení na základ.škol
1VZMVzdělávání žáků s mentální retardací


AutorNázev práceTypRok
Gajdošová JaroslavaPedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníkudiplomová 2019 
Haberhauerová BarboraAnalýza domácí přípravy žáka se SPU na střední školediplomová 2019 
Havelková DagmarProblematika školní zralosti a její posuzovánídiplomová 2019 
Novotná JanaRozvoj kreativního myšlení u nadaného žákadiplomová 2019 
Šatranová DanaZápis dětí do 1. třídy ZŠ a jeho diagnostický významdiplomová 2019 
Šatranová DanaRizikové faktory školní neúspěšnosti na ZŠdiplomová 2019 
Topiarzová MáriaŽák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupnědiplomová 2019 
Vašinová IvanaRozvoj čtenářských kompetencí u žáků s dyslexií na 1. stupni základní školydiplomová 2019 
Vítková KristýnaPodpora studentů se specifickými potřebami na vysokých školáchdiplomová 2019 
Zarembová NikolaStruktura podpůrných opatření u žáků se SPUdiplomová 2019 
Carbolová LucieŽák se syndromem ADHD na 1. stupni ZŠ očima učitelediplomová 2018 
Konečná PetraVhodnost výběru písma u dětí s dysgrafiídiplomová 2018 
Kübelová VeronikaAnalýza pregraduálního vzdělávání učitelských oborů ve vztahu ke společnému vzdělávánídiplomová 2018 
Lukasová BarboraProblémové chování u žáka s mimořádným nadánímdiplomová 2018 
Süssová GabrielaAnalýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání na základních školách v Jihomoravském krajidiplomová 2018 
Svoreňová KarolínaAnalýza vybraných aspektů podporujících společné vzdělávání v základních školách Moravskoslezského krajediplomová 2018 
Bílková GabrielaNadaný žák s dvojí výjimečností na střední školediplomová 2017 
Dětská JanaSpecifické poruchy učení a dospělostdiplomová 2017 
Fabíková TerezaNázory veřejnosti na specifické poruchy učenídiplomová 2017 
Frechová BarboraSebepojetí u žáků se specifickými poruchami učenídiplomová 2017 
Glogovská HanaKomparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfáziediplomová 2017 
Hrbáčová VeronikaSpecifické poruchy učení v současném školstvídiplomová 2017 
Kutajová JanaSpecifické poruchy učení od diagnostiky po reedukacidiplomová 2017 
Martinková ZdeňkaRole pedagoga a rodiče v procesu reedukace specifických poruch učenídiplomová 2017 
Mikošková LenkaMožnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacenídiplomová 2017 
Olšáková KristýnaSpeciální pedagog v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomocdiplomová 2017 
Poledniková DorotaNadaný žák s dvojí výjimečností na základní školediplomová 2017 
Vandová JanaSpecifické poruchy učení z pohledu rodiče žákadiplomová 2017 
Bílská TerezaJazykové kompetence u žáků se specifickými poruchami učenídiplomová 2016 
Galiová MartinaDítě s postižením v náhradní rodinné výchovědiplomová 2016 
Hrubá LuciePohled učitelů základních škol na pozici asistenta pedagogadiplomová 2016 
Hubeňáková KateřinaIntegrované dítě v procesu edukacediplomová 2016 
Kačmarčíková IvanaPodpora žáků se specifickými poruchami učení při profesním poradenstvídiplomová 2016 
Kleiblová KláraSpecifické poruchy učení z pohledu veřejnostidiplomová 2016 
Klučarová AlexandraPoruchy chování u žáka se specifickými poruchami učenídiplomová 2016 
Kratochvílová RadkaPřístup učitelů k žákům s ADHD na 1. stupni základní školydiplomová 2016 
Kudláčová JanaVliv reedukace SPU na úspěšnost žákadiplomová 2016 
Maňáková JanaPříprava učitelů na vzdělávání dětí předškolního věku s rizikem vzniku specifických poruch učenídiplomová 2016 
Mrtýnková KateřinaVývoj přístupů k edukaci nadaných žáků v České republice za posledních 20 let.diplomová 2016 
Polívková PetraPedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziudiplomová 2016 
Smolková PavlínaSebepojetí žáka se specifickými poruchami učení při přechodu ze základní na střední školudiplomová 2016 
Stiborová TerezaIntegrace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami do mateřské školydiplomová 2016 
Daňková IvanaRozvoj sluchového a zrakového vnímání u žáků na 1. stupni ZŠdiplomová 2015 
Endrychová KristýnaSourozenecké vztahy v rodině s dítětem s ADHDdiplomová 2015 
Hatriková GabrielaKomplexní rehabilitační péče u žáků s tělesným a kombinovaným postižením v základní škole speciální.diplomová 2015 
Šípová KateřinaMožnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postiženímdiplomová 2015 
Galušková AndreaParticipace rodičů na integrovaném vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebamidiplomová 2014 
Labounková VeronikaSpecifické poruchy učení očima žáků 2. stupně ZŠdiplomová 2014 
Malantová AndreaStudent s SPU na vysoké školediplomová 2014 
Rajčanová PavlínaPříprava učitele pro práci s nadaným žákemdiplomová 2014 
Svobodová AlenaProjektové učení - rozvoj myšlení a tvořivostidiplomová 2014 
Vaňková SimonaPodpora kreativního myšlení u nadaného žákadiplomová 2014 
Holubová IrenaPráce s dětmi s rizikem specifických poruch učení (10.10.2011)diplomová 2013 
Mertlová PavlaPříprava učitelů na vzdělávání mimořádně nadaných žákůdiplomová 2013 
Morysová IvetaŽák se specifickými poruchami učení na střední školediplomová 2013 
Opletalová PetraDítě s dvojí výjimečností v procesu výchovy a vzdělávánídiplomová 2013 
Paszová JanaStudent se specifickými potřebami v terciárním vzdělávánídiplomová 2013 
Třísková PavlaRozvoj čtenářství u žáků se specifickými poruchami učení na základní školediplomová 2013 
Václavíková ErikaSoubor pracovních listů pro nadaného žáka - vzdělávací oblast "Člověk a jeho svět"diplomová 2013 
Heczková LenkaPedagog nadaného žákadiplomová 2012 
Kožejová DanielaProblematika agresivního chování u žáků středních škol.diplomová 2012 
Krmášková EvaSpecifika komunikace u žáka se specifickými poruchami učenídiplomová 2012 
Kubíčková RenátaPříprava studentů učitelství SŠ pro práci s integrovanými žákydiplomová 2012 
Kučová BarboraDítě s dvojí výjimečností v procesu vývojediplomová 2012 
Pokorná AlenaPředškolní a počáteční školní vzdělávání nadaného dítětediplomová 2012 
Rokytová HanaAnalýza postojů učitelů k žákům s SPU na základní a střední školediplomová 2012 
Skřížalová MichaelaIdentifikace nadaného žáka na základní školediplomová 2012 
Suchánková ŽanetaNadané dítě a ADHDdiplomová 2012 
Babušáková MarcelaVýchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismusdiplomová 2011 
Bieleszová AnnaEfektivita vzdělávání dětí přípravných tříd na ZŠdiplomová 2011 
Bjačková KateřinaLegislativní opatření umožňující vzdělávání nadaných žáků v historickém kontextudiplomová 2011 
Bojdová LenkaIntegrace nadaných žáků do kolektivu vrstevníkůdiplomová 2011 
Čecháčková KateřinaSoubor pracovních listů pro nadaného žáka v JČ ve 2. ročníku ZŠdiplomová 2011 
Heimerová KateřinaPříprava studentů učitelství 1. stupně ZŠ na práci s integrovanými žákydiplomová 2011 
Hrdličková HanaKomparace reedukace SPU na základní škole a pedagogicko psychologické poradnědiplomová 2011 
Kornášová PetraSpecifika edukace nadaného žáka s SPU na základní školediplomová 2011 
Krysková MichaelaPřístupy k dětem s SPU při výuce slovní zásoby v anglickém jazyce.diplomová 2011 
Veselá RomanaUčební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.diplomová 2011 
Vojtovič VáclavMetody a formy práce s žáky s SPU v cizím jazyce.diplomová 2011 
Wágnerová KateřinaRizika specifických poruch učení u dětí s ADHD v 1.třídě ZŠdiplomová 2011 
Žebráková JanaSoudobé trendy v přístupu k nadaným žákůmdiplomová 2011 
Balarin KarelAnalýza skladby žáků a jejich úspěšnosti na odborném učilišti.diplomová 2010 
Boorová NaděždaRozvoj komunikačních schopností u jedinců s autismem pomocí komunikačního systému VOKSdiplomová 2010 
Cigánová JanaVliv rodiny, školy a prostředí na pracovní návyky žáků, romských žáků OU a PrŠ na odborném výcvikudiplomová 2010 
Havlíček OndřejSpecifika práce s dětmi se specifickými poruchami učení v hodinách anglického jazykadiplomová 2010 
Hebdová LucieFunkce asistenta pedagoga v současném školstvídiplomová 2010 
Hrabcová IvetaBazální stimulace - stimulační koncept podporující komunikační a interakční vývoj jedincediplomová 2010 
Mravcová HelenaÚloha školního speciálního pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní školediplomová 2010 
Pokorný MichalDítě s ADHD v náhradní rodinné péčidiplomová 2010 
Froncová KateřinaIntegrace lehce mentálně postižených do pracovního procesu v rámci města Zlínadiplomová 2009 
Hanzelková PetraEfektivita práce v rámci integrace žáků s mentálním postižením za podpory asistenta pedagogadiplomová 2009 
Honyšová VáclavaKomparace náplně reedukačních hodin na 1. a 2. stupni základní školydiplomová 2009 
Thibaudová ŠárkaMožnosti rozvoje nadání u žáků základní školydiplomová 2009 
Vacková JiřinaDvojí výjimečnost - problematika mimořádně nadaných dětí s postiženímdiplomová 2009 
Vaculová KamilaADHD a poruchy chovánídiplomová 2009 
Vařáková KateřinaMatematicky nadaný žák na základní školediplomová 2009 
Žabenská MagdaProblematika drogové závislosti a její vliv na kriminalitudiplomová 2009 
Giecková KláraNadané dítě na základní školediplomová 2008 
Hanáčková PavlínaProblematika speciálně pedagogického poradenství v současné dobědiplomová 2008 
Jalůvková PavlínaNadané dítě v základní školediplomová 2008 
Jedonková SoňaProblematika dětí se specifickými poruchami učení ve výuce cizího jazykadiplomová 2008 
Nevrlá MarkétaProces zápisu dítěte do 1. třídy základní školy jako součást diagnostiky rizik specifických poruch učenídiplomová 2008 
Cesnek MichalIntegrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní školediplomová 2007 
Hodečková MartinaIntegrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebamidiplomová 2007 
Katzerová PavlaNadané děti na základní školediplomová 2007 
Kudělková LenkaPostavení dítěte se specifickými poruchami učení a jeho pozice ve třídědiplomová 2007 
Kúkolová HanaPoruchy chování u dětí s ADHDdiplomová 2007 
Orságová Petra BarbaraAutistické dítě v dnešní společnostidiplomová 2007 
Pindej MiroslavProblematika návykových látek u dětídiplomová 2007 
Sadowá BoženaPoruchy chování u dětí s ADHDdiplomová 2007 
Stopová LenkaDrogy a možnosti prevencediplomová 2007 
Urbanová LiběnaProfesní příprava mládeže s tělesným postižením na SŠ a SOUdiplomová 2007 
Vránová PavlaIntegrace tělesně postižených žáků v běžné základní školediplomová 2007 
Bylicová LucieMetody práce v hodinách jazyka českého u dětí s diagnózou specifické poruchy učenídiplomová 2006 
Čaníková ŽanetaIntegrace tělesně postižených jedinců do základní školydiplomová 2006 
Friedlová JanaIntegrace tělesně postiženého jedince na SŠdiplomová 2006 
Janíčková AndreaNázory rodičů a učitelů na integraci dítěte s mentálním postiženímdiplomová 2006 
Karpíšková BarboraŠkolní úspěšnost dětí se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy z pohledu žáků, rodičů a učitelůdiplomová 2006 
Koláčková HanaIntegrace handicapovaných dětí. Význam neziskových organizací v procesu integracediplomová 2006 
Kozelková KateřinaÚspěšnost žáků s SPU při přechodu ze ZŠ na SŠdiplomová 2006 
Lhotská IvanaVolný čas dětí a mládežediplomová 2006 
Poledníková ZuzanaPostoje učitelů TV k integraci handicapovaných žáků do tělesné výchovydiplomová 2006 
Šnerchová JanaVliv rozvodu na dítědiplomová 2006 
Cholevová KateřinaNázory rodičů a učitelů na integraci postiženého dítěte do kolektivu zdravých dětídiplomová 2005 
Kynčlová KateřinaMetody práce s hyperaktivním dítětemdiplomová 2005 
Švachová KristýnaNázory rodičů na zařazení dětí do specializovaných tříddiplomová 2005 
Homolová AnnaSpolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVPbakalářská  
Šenkeříková LeonaProblémy při odchodu z dětského domova (očima dítěte)bakalářská  
Valterová KateřinaSystémy školské intervence v oblasti chování žáků základních školbakalářská  
Vítková KristýnaRozvoj sluchového vnímání u dětí předškolního věkubakalářská  
Blahutková KateřinaPrůběh vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní a střední školebakalářská 2019 
Chamrádová KateřinaPráce s dítětem s odkladem povinné školní docházky v mateřské školebakalářská 2019 
Daňková IvetaInkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠbakalářská 2019 
Kabeláčová AnetaPostoje rodičů ke společnému vzděláváníbakalářská 2019 
Mecová KarinŽák s Tourettovým syndromem na základní školebakalářská 2019 
Moravcová AdélaMožnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školáchbakalářská 2019 
Postulková KarinPostoje učitelů ke společnému vzděláváníbakalářská 2019 
Talová KateřinaDomácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.bakalářská 2019 
Vítková LenkaProblémy při odchodu z dětského domova (očima pracovníků DD)bakalářská 2019 
Chrástecká KateřinaPřipravenost pracovníků volnočasových aktivit na práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebamibakalářská 2018 
Čepelková JanaDítě se zdravotním postižením v procesu vývojebakalářská 2018 
Černošková TerezaPostoje žáků ke společnému vzděláváníbakalářská 2018 
Hudečková KateřinaMotivace studentů ke studiu speciální pedagogikybakalářská 2018 
Kludková MonikaŽák se speciálními vzdělávacími potřebami v ústavní péčibakalářská 2018 
Pokorná NikolKompetence pracovníků školního poradenského pracovištěbakalářská 2018 
Poláková BarboraDiagnostika žáků se specifickými poruchami učení v současné doběbakalářská 2018 
Rzyman DorotaAnalýza činností poradenského týmu na základní školebakalářská 2018 
Vítová KarolínaDědičné dispozice jako faktor vzniku specifických poruch učení a ADHDbakalářská 2018 
Zegzulková MichaelaSpolupráce rodiny a školy při podpoře žáků se specifickými poruchami učeníbakalářská 2018 
Kapsová LenkaEfektivita reedukace specifických poruch učení na základní školebakalářská 2017 


Kvalitativní analýza podmínek terciárního vzdělávání studentů se specifickými poruchami učení na OU
Hlavní řešitelPaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Období1/2013 - 12/2013
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavukončený
Zkvalitňování výchovy a vzdělávání žáků s těžkým kombinovaným postižením a jejich integrace do společnosti
Hlavní řešitelPaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Období1/2007 - 6/2008
PoskytovatelOP RLZ 3.1
Stavukončený
Identifikace matematicky nadaných žáků 1. stupně základní školy
Hlavní řešitelPaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Období1/2007 - 12/2007
PoskytovatelPedagogická fakulta
Stavukončený
facebook
instagram
youtube
twitter
linked in
rss
social hub