Pracovní příležitosti

Administrativní pracovník Referátu projektové podpory

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • administrativní pracovník Referátu projektové podpory

Kdy Vás mezi námi přivítáme?

  • červenec 2022, případně podle dohody co nejdříve

Co Vás v práci zejména čeká?

  • komplexní administrativní zajištění projektů;
  • zpracovávání podkladů pro monitorovací zprávy;
  • uchovávání materiálů a dokumentace projektů;
  • příprava a zajištění publicity a prezentace projektů;
  • organizování schůzek, řídících výborů, výjezdních zasedání, souvisejících seminářů apod.;
  • monitorování a kontrola projektů.

Co od Vás očekáváme?

  • pracovní pozice vhodná pro absolventy;
  • ukončené VŠ bakalářské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou);
  • výbornou znalost aplikací MS Office a práce na PC;
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost;
  • zkušenost s prací na projektech Operačních programů výhodou;
  • znalost anglického jazyka výhodou.

Co dalšího Vás čeká?

  • 6 týdnů dovolené;
  • 5 dní volna k léčení (po zkušební době);
  • stravenky ve výši 110 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 60 Kč, příspěvek zaměstnance 50 Kč);
  • pružná pracovní doba;
  • příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí;
  • velice přátelské a kreativní pracovní prostředí;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou. V případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala Vás naše nabídka?

Do 15. června 2022 nám na adresu zašlete níže uvedené dokumenty:

V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis. Do druhého kola - na pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zkrátit nebo zrušit.

Těšíme se na vás.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Lucie Holubová
HR Specialista
e-mail:

Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava