Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|
Zabavská Martina | Didaktické pomůcky využívané v oblasti matematiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra | diplomová | |
Benčová Helga | Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem poruchou autistického spektra | diplomová | 2022 |
Blinková Dominika | Homesharing jako systém podpory rodin dětí s autismem v Moravskoslezském kraji | diplomová | 2022 |
Bolfová Sandra | Edukace žáků s poruchou autistického spektra v době distanční výuky | diplomová | 2022 |
Gödelová Natalie | Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením | diplomová | 2022 |
Heliová Klára | Rozvoj sociálních a komunikačních dovedností dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole speciální | diplomová | 2022 |
Martinásková Lucie | Rozvoj osobnosti dítěte s poruchou autistického spektra v předškolním věku | diplomová | 2022 |
Matulová Zuzana | Inovativní služby pro rodiny s dětmi s autismem v neziskové organizaci ADRA, o. p. s. | diplomová | 2022 |
Oralová Anita | Zvládání náročného chování u žáků s autismem v prostředí základní školy | diplomová | 2022 |
Hudečková Kateřina | Možnosti podpory osob s autismem v oblasti pracovního uplatnění v rámci Moravskoslezského kraje | diplomová | 2021 |
Labajová Ráchel | Využití facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální | diplomová | 2021 |
Lehnertová Kateřina | Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením | diplomová | 2021 |
Ranochová Eliška | Vliv rozpadu rodiny na děti s poruchou autistického spektra | diplomová | 2021 |
Štupáková Kristýna | Křesťanská spiritualita a její vliv na kvalitu života osob s postižením | diplomová | 2021 |
Václavíková Lucie | Využití materiálně didaktických prostředků v oblasti člověk a jeho svět v edukaci žáků ZŠS | diplomová | 2021 |
Wdówková Věra | Celoživotní vzdělávání osob s mentálním postižením v Moravskoslezském kraji | diplomová | 2021 |
Chvějová Monika | Možnosti podpory osob s autismem v oblasti výchovy a vzdělávání v rámci Moravskoslezského kraje | diplomová | 2020 |
Karasová Alexandra | Rozvoj sociálních dovedností u žáků s autismem v běžné třídě základní školy | diplomová | 2020 |
Lukšíková Vendula | Hudebně pohybové aktivity u dětí s autismem v předškolním vzdělávání | diplomová | 2020 |
Malurková Kateřina | Role podpůrných skupin v životě rodiny dítěte s autismem | diplomová | 2020 |
Pilařová Karolína | Možnosti podpory osob s autismem v oblasti rané péče v Moravskoslezském kraji | diplomová | 2020 |
Steblová Marcela | Využití canisterapie u žáků s kombinovaným postižením | diplomová | 2020 |
Štupáková Kristýna | Možnosti podpory osob s autismem v oblasti sociálních služeb v rámci Moravskoslezského kraje | diplomová | 2020 |
Vaňková Markéta | Rozvoj herních dovedností u dětí s autismem v předškolním věku | diplomová | 2020 |
Gawlowská Zuzana | Specifika vzdělávání studentů s Aspergerovým syndromem na vysoké škole | diplomová | 2019 |
Lašáková Yvona | Výuka psaní u žáků s poruchami autistického spektra | diplomová | 2019 |
Martynková Michaela | Případové studie žáků s Aspergerovým syndromem ve třídách hlavního vzdělávacího proudu | diplomová | 2019 |
Morongová Gabriela | Role motivace při řešení problémového chování u dospělých jedinců s PAS | diplomová | 2019 |
Nováčková Veronika | Využití metody globálního čtení u žáků s poruchami autistického spektra v ZŠ speciální | diplomová | 2019 |
Sváčková Monika | Výchova a vzdělávání dětí s mentálním postižením v prostředí dětského domova. | diplomová | 2019 |
Vančátová Klára | Žák s Aspergerovým syndromem na základní škole | diplomová | 2019 |
Hejzáková Tereza | Výuka psaní na základní škole speciální | diplomová | 2018 |
Kirschnerová Petra | Role motivace při edukaci žáků s poruchou autistického spektra | diplomová | 2018 |
Machátová Petra | Využití projektové metody na školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami | diplomová | 2018 |
Meichsnerová Anna | Vzdělávání osob s poruchou autistického spektra na středních školách v rámci Moravskoslezského kraje | diplomová | 2018 |
Nováková Alena | Možnosti alternativní komunikace osob s kombinovaným postižením | diplomová | 2018 |
Ryšková Martina | Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální | diplomová | 2018 |
Šlézarová Žaneta | ANALÝZA FAKTORŮ INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S AUTISMEM NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE | diplomová | 2018 |
Tirdilová Markéta | Profesní příprava a možnosti pracovního uplatnění osob s autismem v Moravskoslezském kraji | diplomová | 2018 |
Zemanová Martina | Specifika řešení problémového chování u dospělých jedinců s mentálním postižením | diplomová | 2018 |
Daňková Ivana | Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchou autistického spektra | diplomová | 2017 |
Febrová Dominika | Skupinová integrace žáků s poruchou autistického spektra v základní škole | diplomová | 2017 |
Kocourková Iveta | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu | diplomová | 2017 |
Staňková Pavla | Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením | diplomová | 2017 |
Středulová Martina | Analýza kvality inkluzivního vzdělávání žáků s autismem ve školách hlavního vzdělávacího proudu | diplomová | 2017 |
Šeděnková Sandra | Integrace dětí s poruchou autistického spektra do základní školy z pohledu spolužáků | diplomová | 2017 |
Belanová Martina | Využívání canisterapie na základní škole speciální v Ostravě | diplomová | 2016 |
Bystroňová Martina | Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální | diplomová | 2016 |
Cholevová Alena | Využití materiálně didaktických prostředků v edukaci žáků s autismem | diplomová | 2016 |
Gembalová Tereza | Tablet v základní škole speciální | diplomová | 2016 |
Kryštofová Nikola | Život rodiny s dítětem s poruchou autistického spektra | diplomová | 2016 |
Plchotová Petra | Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni | diplomová | 2016 |
Stříbná Jolana | Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS | diplomová | 2016 |
Vančátová Klára | Analýza využití interaktivní tabule v základní škole speciální | diplomová | 2016 |
Debefová Aneta | Vliv psychomotorických aktivit na rozvoj osobnosti žáka s mentálním postižením | diplomová | 2015 |
Hromková Barbora | Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra | diplomová | 2015 |
Kameníčková Jana | Globální čtení ve výuce žáků na základní škole speciální | diplomová | 2015 |
Podhrázská Veronika | Rozvoj grafomotorických dovedností u žáků s poruchou autistického spektra | diplomová | 2015 |
Unzeitigová Marcela | Využití interaktivní tabule při rozvoji komunikačních dovedností dětí s mentálním postižením v základní škole speciální | diplomová | 2015 |
Křížová Veronika | VOKS a jeho využití v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra | diplomová | 2014 |
Varmužová Kateřina | Žák s Aspergerovým syndromem v základní škole | diplomová | 2014 |
Žeravíková Markéta | Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy | diplomová | 2014 |
Grossmanová Lucie | Podpora rodin s dětmi s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2022 |
Ondrušáková Marie | Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem ve Waldorfské základní škole | bakalářská | 2022 |
Santolíková Kamila | Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností u dětí s PAS v běžné ZŠ | bakalářská | 2022 |
Valíková Marie | Uplatnění informačních technologií v rozvoji komunikačních dovedností u žáka s PAS | bakalářská | 2022 |
Bauerová Alice | Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dítěte v MŠ speciální | bakalářská | 2021 |
Horňáčková Nikol | Hra a volný čas u dítěte s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2021 |
Kreissová Petra | Případová studie chlapce s dětským autismem | bakalářská | 2021 |
Nováková Sabina | Výchova a vzdělávání dítěte s autismem v běžné třídě mateřské školy | bakalářská | 2021 |
Ohaňka Libor | Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu | bakalářská | 2021 |
Sedláčková Adéla | Canisterapie u osoby s kombinovaným postižením | bakalářská | 2021 |
Gödelová Natalie | Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením | bakalářská | 2020 |
Hartošová Kristýna | Využití informačních technologií ve výuce žáků na základní škole speciální | bakalářská | 2020 |
Holková Lucie | Rozvoj dítěte s autismem prostřednictvím výtvarné výchovy | bakalářská | 2020 |
Jiřičková Tereza | Specifika života dítěte s Aspergerovým syndromem | bakalářská | 2020 |
Jurečková Lenka | Kvalita života rodiny s dítětem s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2020 |
Klišová Renáta | Vývoj a kvalita vztahů členů rodiny s dítětem s Aspergerovým syndromem | bakalářská | 2020 |
Matulová Zuzana | Využití terapie O.T.A. u dítěte s autismem | bakalářská | 2020 |
Mičíková Kristýna | Využití metody VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální | bakalářská | 2020 |
Peceková Iveta | Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole | bakalářská | 2020 |
Smolková Aneta | Volnočasové aktivity dívky s těžkým kombinovaným postižením v rodině | bakalářská | 2020 |
Škutová Veronika | Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2020 |
Andreevová Klára | Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání | bakalářská | 2019 |
Kalusová Zuzana | Výchova a vzdělávání dívky s Rettovým syndromem | bakalářská | 2019 |
Kocová Michaela | Osoba s poruchou autistického spektra v zařízení sociálních služeb | bakalářská | 2019 |
Lux Barbora | Využití Aplikované behaviorální analýzy u dítěte s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2019 |
Postová Ivana | Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s dětským autismem v logopedické třídě MŠ | bakalářská | 2019 |
Vohralíková Barbora | Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga | bakalářská | 2019 |
Vokáčová Hana | Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2019 |
Zajacová Zuzana | Specifika trávení volného času dítěte s poruchou autistického spektra ve školním věku | bakalářská | 2019 |
Brchelová Veronika | Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku | bakalářská | 2018 |
Cáderová Iveta | Využití metody VOKS u dětí s autismem | bakalářská | 2018 |
Dvořáková Eva | Vliv neziskových organizací na kvalitu života osob s mentálním postižením | bakalářská | 2018 |
Erbenová Veronika | Specifika ve výchově a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem. | bakalářská | 2018 |
Holáňová Pavla | Analýza pracovní terapie se zaměřením na práci se sklem u osob s mentálním postižením | bakalářská | 2018 |
Holková Silvie | Přechod dítěte s PAS z předškolního do základního vzdělávání | bakalářská | 2018 |
Lehnertová Kateřina | Profesní příprava osoby s PAS na budoucí zaměstnání | bakalářská | 2018 |
Malurková Kateřina | Vzdělávací a výchovné aktivity pro dospělé osoby s mentálním postižením v zařízení Stonožka Ostrava | bakalářská | 2018 |
Mariánková Gabriela | Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra | bakalářská | 2018 |
Mičová Kateřina | Vliv bazální stimulace na celkový rozvoj žáka s kombinovaným postižením | bakalářská | 2018 |
Parmová Eva | Možnosti volnočasových aktivit pro osoby s mentálním postižením na Ostravsku | bakalářská | 2018 |
Ranochová Eliška | Aspekty ovlivňující život rodiny dítěte s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2018 |
Střížová Petra | Aspekty ovlivňující život rodiny dítěte s atypickým autismem | bakalářská | 2018 |
Šilbachová Andrea | Případová studie žáka s Dětským autismem | bakalářská | 2018 |
Štupáková Kristýna | Skupinové aktivity osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty | bakalářská | 2018 |
Šustaiová Pavla | Využití Son-rise programu u dětí s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2018 |
Aghová Karolína | Bazální stimulace v základní škole speciální | bakalářská | 2017 |
Biolková Dita | Aspekty ovlivňující život rodiny dítěte s kombinovaným postižením | bakalářská | 2017 |
Cechelová Tereza | Možnosti využití iPadu u dítěte s autismem | bakalářská | 2017 |
Goitková Tereza | Sourozenci dětí s poruchami autistického spektra | bakalářská | 2017 |
Lukšíková Vendula | Využití arteterapie u dětí s autismem | bakalářská | 2017 |
Schubertová Pavlína | Dítě s mentálním postižením v prostředí dětského domova | bakalářská | 2017 |
Steblová Marcela | Využití hipoterapie u osob s kombinovaným postižením | bakalářská | 2017 |
Sváčková Monika | Kvalita života osoby s chronickým duševním onemocněním v kombinaci s LMP | bakalářská | 2017 |
Šturcová Kateřina | Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem | bakalářská | 2017 |
Vítková Kristýna | Využití interaktivních technologií u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku | bakalářská | 2017 |
Caizlová Veronika | Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením | bakalářská | 2016 |
Hrubá Andrea | Muzikoterapie u žáků a poruchami autistického spektra na ZŠS Duha v Orlové | bakalářská | 2016 |
Kameník Jiří | Žák s poruchou autistického spektra v třídním kolektivu běžné základní školy | bakalářská | 2016 |
Ryšková Martina | Edukace žáků s PAS na Základní škole pro tělesně postižené v Opavě | bakalářská | 2016 |
Tirdilová Markéta | Volnočasové aktivity pro děti s PAS v občanském sdružení ADAM | bakalářská | 2016 |
Zemanová Martina | Volný čas dětí s mentálním postižením | bakalářská | 2016 |
Zubková Lucie | Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením | bakalářská | 2016 |
Hejzáková Tereza | Rozvoj grafomotoriky u žáků s lehkým mentálním postižením | bakalářská | 2015 |
Sakmarová Veronika | Ergoterapie u osob se středně těžkým mentálním postižením | bakalářská | 2015 |
Středulová Martina | Pozitiva a rizika integrace žáků s PAS v běžné základní škole | bakalářská | 2015 |
Křištofová Jana | Integrace žáka s autismem do běžné základní školy | bakalářská | 2014 |
Plchotová Petra | Integrace dětí s kombinovaným postižením v mateřské škole | bakalářská | 2014 |
Strnadlová Daniela | Využití canisterapie u žáků s dětskou mozkovou obrnou na základní škole speciální | bakalářská | 2014 |
Valeriánová Jana | Hra u dětí s autismem | bakalářská | 2014 |
Camfrlová Eliška | Role motivace při edukaci žáků s těžkým mentálním postižením | bakalářská | 2013 |
Pientoková Miroslava | Autismus ve školní praxi | bakalářská | 2013 |
Schmidtová Doris | Canisterapie u žáků s poruchou autistického spektra | bakalářská | 2013 |