Pavel Škobrtal
titul, jméno, příjmení: | PhDr. Pavel Škobrtal, Ph.D. |
místnost, podlaží, budova: | |
funkce: | pedagogický poradce pro Bc. program Psychologie se zaměřením na vzdělávání |
obor činnosti: | klinická psychologie, psychodiagnostika, psychoterapie, neuropsychologie |
katedra / středisko (fakulta): | Katedra pedagogické a školní psychologie (Pedagogická fakulta) |
telefon, mobil: | 553 46 2693 |
e-mail: |
Vzdělání
2008
Ph.D. UP Olomouc, FF
2005
PhDr. UP Olomouc, FF
Další vzdělávání, kurzy
2011 – dosud
Postgraduální výcvikový kurz v KBT (akreditováno MZ ČR - 500 hod), IKBT, Hradec Králové
2011 – dosud
Psychodynamická diagnostika osobnosti a psychopatologie (akreditováno MZ ČR), Institut klinické psychologie, Praha
2010 – dosud
Vzdelávací kurz v biofeedbacku a neurofeedbacku ako psychoterapeutickej metóde (200 hod), ABC Slovenský inštitút pre výcvik KBT, Liptovský Mikuláš
2010 – dosud
Specializační příprava v oboru klinická psychologie, Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví, Praha
2007
Školicí a výcvikový kurz RORSCHACH - použití pro děti (32 výukových hodin), Testcentrum Praha
2006
Základní kurz v Rorschachově metodě (80 výukových hodin s akreditací MZ ČR), Testcentrum Praha
Zaměstnání, praxe
2011 – dosud
Katedra pedagogické a školní psychologie PdF OU v Ostravě
2009 – dosud
Centrum duševního zdraví, Jeseník (psychiatrická ambulance)
2009 – 2011
Katedra psychologie a patopsychologie PdF UP v Olomouci
2006 – 2009
Centrum pro podporu zaměstnanců, Ústí nad Labem
Odborné zaměření
Obecná psychologie
Vývojová psychologie
Vědeckovýzkumná činnost
2008 – dosud
EEG Neurofeedback a HRV
2008 – dosud
Neuropsychologie - trénink pracovní paměti jako metoda kognitivní remediace u psychických poruch
2005 – 2008
Možnosti využití fuzzy množin v psychologii
Psychologie agrese a násilí | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2022 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Psychologie sebeobrany | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2022 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Trénink kognitivních schopností a regulace emocí | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2022 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Psychologie agrese a násilí | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2021 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Psychologie sebeobrany | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2021 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Trénink kognitivních schopností a regulace emocí | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2021 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Efektivita kognitivní remediace u pacientů s ADHD: nová data | |
Pavel Škobrtal, M. Novotný, M. Novotný Jr. | |
Rok: 2020, Psychiatrie | |
článek v odborném periodiku | |
Korelace mezi škálou CGI-S, číselným čtvercem a škálou PSP | |
M. Novotný, Pavel Škobrtal, M. Komárková, M. Novotný jr. | |
Rok: 2019 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
The Effectiveness of the Cognitive Training Via the Internet | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný sr., Miroslav Novotný jr. | |
Rok: 2019, Cognitive Remediation Journal | |
článek v odborném periodiku | |
Zdroje informací z transformovaných dat IVA plus a CPT II a jejich využití v praxi | |
M. Novotný, Pavel Škobrtal | |
Rok: 2019 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Application of Fuzzy Expert System in Determination of MMPI-2 Protocol Code Type | |
Pavel Škobrtal, I. Bebčáková, J. Talašová | |
Rok: 2018, Cognitive Remediation Journal | |
článek v odborném periodiku | |
Exposure Therapy by Virtual Reality and Its Monitoring by Biofeedback | |
M. Šlepecký, Pavel Škobrtal, M. Novotný, E. Bazinková, A. Kotianová | |
Rok: 2018, Cognitive Remediation Journal | |
článek v odborném periodiku | |
Spánek a sny | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2018 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Stresový profil | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný, Miroslav Novotný jr. | |
Rok: 2018 | |
stať ve sborníku | |
Sugestibilita, trénink paměti | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2018 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Umírání a smrt | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2018 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
WISE BEHAVIOUR AND HEDONIC ADAPTATION | |
Lucia Lacková, Pavel Škobrtal, Antonia Ramírez García | |
Rok: 2018 | |
stať ve sborníku | |
Efektivita kognitivní remediace u pacientů s ADHD | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný, Žilinčík Tomáš, Miroslav Novotný jr. | |
Rok: 2017 | |
stať ve sborníku | |
Efektivita kognitivního tréninku prostřednictvím internetu | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný, Tomáš Žilinčík | |
Rok: 2016 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Obraz kognitivního fungování pacientů se schizofrenií v testu číselného čtverce | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný, Tomáš Žilinčík, M. Chalupová | |
Rok: 2016 | |
stať ve sborníku | |
Odhad sociálního fungování schizofreniků pomocí testu číselného čtverce | |
Pavel Škobrtal, M Novotný sr., T Žilinčík, M Komárková, M Novotný jr. | |
Rok: 2015, Psychiatrie | |
článek v odborném periodiku | |
Odhad sociálního fungování schizofreniků pomocí testu číselného čtverce | |
Pavel Škobrtal, M Novotný sr., T Žilinčík, M Komárková, M Novotný jr. | |
Rok: 2015 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Test číselného čtverce versus škála PSP | |
Pavel Škobrtal, M Novotný sr., T Žilinčík, M Komárková, M Novotný jr. | |
Rok: 2015, Psychiatrie | |
článek v odborném periodiku | |
Test číselného čtverce versus škála PSP | |
Pavel Škobrtal, M Novotný sr., T Žilinčík, M Komárková, M Novotný jr. | |
Rok: 2015 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Test číselného čtverce versus škála PSP | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný sr., Tomáš Žilinčík, M. Komárková | |
Rok: 2015 | |
stať ve sborníku | |
Využití psychofyziologických veličin při sledování mentální zátěže | |
Pavel Škobrtal, Radim Badošek | |
Rok: 2015 | |
stať ve sborníku | |
Koreluje test číselného čtverce s výsledky škály PSP? | |
Pavel Škobrtal, M. Novotný sr., T. Žilinčík, M. Komárková, M. Novotný jr. | |
Rok: 2014 | |
stať ve sborníku | |
Koreluje test číselného čtverce s výsledky škály PSP? | |
Pavel Škobrtal, Miroslav Novotný, T. Žilinčík, M. Komárková, Miroslav Novotný jr. | |
Rok: 2014, Budoucnost péče o duševně nemocné v souvislostech | |
článek v odborném periodiku | |
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství IX. | |
Jitka Šimíčková-Čížková, Jitka Šimíčková-Čížková, Pavel Škobrtal, Pavel Škobrtal, Radim Badošek | |
Rok: 2014 | |
ediční a redakční práce | |
Stresový profil | |
M. Novotný sr., Pavel Škobrtal, E. Bazínková, T. Žilinčík, M. Komárková, M. Novotný jr. ... další autoři | |
Rok: 2014 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Stresový profil a možnosti jeho využití v praxi | |
Pavel Škobrtal, E. Bazínková | |
Rok: 2014 | |
stať ve sborníku | |
Stresový profil a možnosti jeho využití v praxi | |
Pavel Škobrtal, E. Bazínková | |
Rok: 2014 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Stresový profil v neurofyziologii | |
E. Bazínková, Pavel Škobrtal, M. Novotný sr., T. Žilinčík, M. Komárková, M. Novotný jr. ... další autoři | |
Rok: 2014 | |
stať ve sborníku | |
Využití stresového profilu v psychoterapii | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2014 | |
stať ve sborníku | |
VYUŽITÍ STRESOVÉHO PROFILU V PSYCHOTERAPII | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2014 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství IX. | |
Jitka Šimíčková-Čížková, Radim Badošek, Pavel Škobrtal | |
Rok: 2013 | |
uspořádání konference, workshopu | |
Možnosti využití stresového profilu v KBT | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2013 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Nástin názorů na pracovní paměť | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2013 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
PASAT - počítačový program k diagnostice duševních poruch | |
Pavel Škobrtal, E Bazinková | |
Rok: 2013 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Pracovní paměť | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2013 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Psychologie pro NMgr. studium učitelství pro MŠ | |
Pavel Škobrtal, Radim Badošek | |
Rok: 2013 | |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky | |
Kognitivní percepce barev jako prediktor psychosomatických poruch | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2012, Ostravská univerzita v Ostravě | |
odborná kniha | |
Vybrané kapitoly ze sociální psychologie | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2012 | |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky | |
Využití biofeedbacku při podpoře zdraví | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2012 | |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy) | |
Využití biofeedbacku při podpoře zdraví | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2012 | |
stať ve sborníku | |
Fuzzy Approach to Quantitative Interpretation of MMPI-2 | |
I Bebčáková, Jana Talašová, Pavel Škobrtal | |
Rok: 2010, Journal of Applied Mathematics | |
článek v odborném periodiku | |
Interpretation of The MMPI-2 Test Based on Fuzzy Set Techniques | |
I Bebčáková, Jana Talašová, Pavel Škobrtal | |
Rok: 2010, | |
článek v odborném periodiku | |
Projevy deficitu pracovní paměti u duševních poruch | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2010 | |
stať ve sborníku | |
Trénink pracovní paměti jako jeden ze způsobů kognitivní remediace | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2010 | |
stať ve sborníku | |
Fuzzy Approach to Quantitative Interpretation of MMPI-2. | |
I Bebčáková, Jana Talašová, Pavel Škobrtal | |
Rok: 2009 | |
stať ve sborníku | |
Poruchy příjmu potravy | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2009 | |
stať ve sborníku | |
Poruchy sexuálního vývoje | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2009 | |
stať ve sborníku | |
Psychologie zdraví | |
Pavel Škobrtal | |
Rok: 2009 | |
stať ve sborníku | |
Struny mysli. Kognice 2007 | |
M Petrů, M Petrů, D Faltýnek, A Kol., M Nagy, Alena Plháková, Pavel Škobrtal, L. Zámečník ... další autoři | |
Rok: 2009 | |
ediční a redakční práce |
Nenalezen žádný záznam.
Autor | Název práce | Typ | Rok |
---|---|---|---|
Barot Miroslav | Sexuální predátoři nejen v kyberprostoru | diplomová | |
Kuchtová Denisa | Souvislosti mezi temperamentem studentů SŠ a osvojováním učiva | diplomová | 2022 |
Pávková Klára | Vliv marihuany na kognitivní funkce | diplomová | 2020 |
Sršňová Jitka | Vliv chronotypu na hypnabilitu | diplomová | 2020 |
Guňková Lucie | Copingové strategie u dětí | diplomová | 2019 |
Moravcová Jana | Vytváření falešných vzpomínek u adolescentní a dospělé populace | diplomová | 2019 |
Pospíšilová Pavla | Osobnost dítěte a šikana | diplomová | 2019 |
Svobodová Markéta | Významová konotace barevných odstínů | diplomová | 2019 |
Lalíková Světlana | Tajuplný svět lidského snění | diplomová | 2018 |
Šindlerová Denisa | Vytváření falešných vzpomínek | diplomová | 2018 |
Moravcová Markéta | Hypnóza a společnost ve srovnání s jinými evropskými státy | diplomová | 2017 |
Sikorová Kateřina | Vztah mezi osobnostními rysy a hodnocením učitele | diplomová | 2017 |
Čudejko Adam | Prožívání smysluplnosti existence u sociálně slabých osob | diplomová | 2016 |
Jarošová Ivana | Osobnostní rysy žáků jako prediktor reakce na frustraci | diplomová | 2016 |
Chrbolková Hana | Osobnost a šikana | bakalářská | |
Bocek Michal | ADHD na základní škole | bakalářská | 2022 |
Czepcová Karolína | Pornografie a její vliv na psychiku a intimitu mladých lidí | bakalářská | 2022 |
Dubravná Sabina | Implicitní teorie emoční inteligence | bakalářská | 2022 |
Ernest Daniel | Psychologický dopad komunikačních programů na studenty | bakalářská | 2022 |
Hejdová Denisa | Psychologická pomoc dětem s autismem | bakalářská | 2022 |
Kissová Eva | Socializace dětí z homoparentálních rodin v mateřské škole | bakalářská | 2022 |
Sakreidová Daniela | Deprese a úzkost u žáků mladšího školního věku: Možnosti intervence | bakalářská | 2022 |
Tvarůžková Tereza | Osobnost dítěte a šikana | bakalářská | 2022 |
Bulavová Žaneta | Pohled na rodinu v historii a současnosti | bakalářská | 2021 |
Korbel Jakub | Paměť | bakalářská | 2021 |
Marynčáková Sandra | Deprese u mladistvých | bakalářská | 2020 |
Kalabisová Lucie | Poruchy osobnosti | bakalářská | 2019 |
Lichovníková Agáta | Biosociální základy násilí | bakalářská | 2019 |
Malinová Tereza | Soudobé teorie motivace | bakalářská | 2019 |
Míčková Tereza | Drogy a závislost u mladistvých | bakalářská | 2019 |
Novák Daniel | Vliv temperamentu na cirkadiánní preferenci | bakalářská | 2019 |
Holišová Markéta | Syndrom ADHD u dětí | bakalářská | 2018 |
Jestřebecká Anna | Poruchy osobnosti | bakalářská | 2018 |
Kolářová Zuzana | Postoje pedagogů 2. stupně základní školy ke koučinku | bakalářská | 2018 |
Kunrtová Jitka | Hypnóza a sugesce | bakalářská | 2018 |
Linhartová Markéta | Výchova dítěte homosexuálními páry | bakalářská | 2018 |
Petrová Nikol | Panická porucha | bakalářská | 2018 |
Šicová Maja Magdalena | Vliv chronotypu na pracovní spokojenost | bakalářská | 2018 |
Šimčíková Kristýna | Sociální fobie | bakalářská | 2018 |
Švecová Veronika | Volno časové aktivity | bakalářská | 2018 |
Brachmanová Eva | Sexuální chování na internetu | bakalářská | 2017 |
Březková Simona | Spánek a snění | bakalářská | 2017 |
Kmecová Michaela | Homofobie | bakalářská | 2017 |
Moravcová Jana | Mentální anorexie a mentální bulimie | bakalářská | 2017 |
Nahodilová Barbora | Psychohygiena učitelů mateřských škol | bakalářská | 2017 |
Resslerová Simona | Poruchy příjmu potravy | bakalářská | 2017 |
Vavřínová Jolana | Vztah mezi burnout syndromem a copingovými strategiemi | bakalářská | 2017 |
Lalíková Světlana | Léčby fobických poruch metodou postupné expozice za využití virtuální reality | bakalářská | 2016 |
Moravcová Markéta | Hypnóza a sugestibilita | bakalářská | 2016 |
Šindlerová Denisa | Kognitivní funkce u schizofrenie | bakalářská | 2016 |
Lasáková Petra | Využití hypnózy u psychosomatických onemocnění | bakalářská | 2015 |
Miklerová Karin | Obsedantně kompulzivní porucha | bakalářská | 2015 |
Mlčochová Veronika | Variabilita srdeční frekvence a duševní nemoci | bakalářská | 2015 |
Němčíková Ludmila | Vztah mezi kapacitou pracovní paměti a ADHD | bakalářská | 2015 |
Sikorová Kateřina | Možnosti využití neurofeedbacku u ADHD | bakalářská | 2015 |
Slonková Terezie | Reakce na frustraci u dospívajících jedinců | bakalářská | 2015 |
Čudejko Adam | Prožívání smysluplnosti existence u sociálně slabých osob | bakalářská | 2014 |
Jarošová Ivana | Agrese a šikana | bakalářská | 2014 |
Klichová Nikol | Variabilita srdeční frekvence | bakalářská | 2014 |
Kraváriková Kateřina | Úloha pracovní paměti u vývojových poruch pozornosti | bakalářská | 2014 |
Lemešová Andrea | Agresivita | bakalářská | 2014 |
Lušňáková Adéla | Deficity pracovní paměti u psychických poruch | bakalářská | 2014 |
Malcharčíková Michaela | Prokrastinace | bakalářská | 2014 |
Nagyová Veronika | Pracovní paměť | bakalářská | 2014 |
Pěchová Michaela | Postoje společnosti k profesi učitele | bakalářská | 2014 |
Willerthová Karolina | Emocionální a významová konotace barevných odstínů | bakalářská | 2014 |
Žabenská Lucie | Psychologické aspekty rozvodovosti | bakalářská | 2014 |
Nenalezen žádný záznam.