Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Show cookie utilization selection

OU

Karin Fodorová


titul, jméno, příjmení:PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
místnost, podlaží, budova: SA 110, budova SA
funkce:
obor činnosti:preprimární pedagogika
katedra / středisko (fakulta): Katedra preprimární a primární pedagogiky (Pedagogická fakulta)
telefon, mobil: 553 46 2683
e-mail:



Nenalezen žádný záznam.



Faculty of Arts and Educational Science University of Silesia in Katowice Institute of Pedagogy
Karin Fodorová
Rok: 2022
působení v zahraničí

Cooperation of Children?s Legal Representatives with Kindergarten Pedagogical Staff in Solving Defined Problems
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021
stať ve sborníku

Cooperation of legal representatives of children with pedagogical staff of kindergartens in solving defined problems
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Preventative Care in Communication Sciences and Disordes with Preschool Children and Difficulties in its Impementation from the Point of View of Teachers in Kindergartens
Karin Fodorová, Daniela Kilduff
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Ředitel jako determinant úspěšné mateřské školy
Karin Fodorová
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Oczekiwania i napotykane bariery na drodze dalszego kształcenia nauczycieli wychowania przedszkolnego w Republice Czeskiej i Rzeczypospolitej Polskiej
Karin Fodorová, Kornelia Solich
Rok: 2019
stať ve sborníku

University of Almeria, Spain
Karin Fodorová
Rok: 2019
působení v zahraničí

The Sources of the Educational Needs of Nursery School Teachers - an Important Factor for the Direction of Their Further Education
Karin Fodorová
Rok: 2018, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Vol. 6 2 (12)/2018
článek v odborném periodiku

Faculty of Arts and Educational Science University of Silesia in Katowice Institute of Pedagogy
Karin Fodorová
Rok: 2022
působení v zahraničí

Zvyšování kompetencí učitelů mateřské školy v logopedické prevenci u dětí předškolního věku pro jejich využití v mateřské škole
Karin Fodorová, Daniela Kilduff, Jana Navrátilová, Lucie Mertová, Katarína Michalková, Sandra Navrátilová ... další autoři
Rok: 2022, Polypress s.r.o.
odborná kniha

Cooperation of Children?s Legal Representatives with Kindergarten Pedagogical Staff in Solving Defined Problems
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021
stať ve sborníku

Cooperation of legal representatives of children with pedagogical staff of kindergartens in solving defined problems
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Distance learning in kindergartens as one of the determinants in the anti-epidemic system of the Czech Republic
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021, Pedagogical Contexts
článek v odborném periodiku

Preventative Care in Communication Sciences and Disordes with Preschool Children and Difficulties in its Impementation from the Point of View of Teachers in Kindergartens
Karin Fodorová, Daniela Kilduff
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Ředitel jako determinant úspěšné mateřské školy
Karin Fodorová
Rok: 2021
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Současný pohled učitelek na distanční vzdělávání v MŠ
Radmila Burkovičová, Karin Fodorová
Rok: 2021, Poradce ředitelky mateřské školy
článek v odborném periodiku

Diagnostic activities of nursery school teachers as a factor in meeting preschool education goals
Karin Fodorová
Rok: 2020
stať ve sborníku

Diagnostické aktivity učitelky mateřské školy jako determinant naplňování cílů předškolního vzdělávání
Karin Fodorová
Rok: 2019
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Inspirační náměty pro práci učitelek mateřských škol II.
Karin Fodorová
Rok: 2019, Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
kapitola v odborné knize

Oczekiwania i napotykane bariery na drodze dalszego kształcenia nauczycieli wychowania przedszkolnego w Republice Czeskiej i Rzeczypospolitej Polskiej
Karin Fodorová, Kornelia Solich
Rok: 2019
stať ve sborníku

Očekávání a nepředvídatelné bariéry na dráze dalšího vzdělávání učitelek mateřských školy v ČR a PL
Karin Fodorová, Kornelia Solich
Rok: 2019
stať ve sborníku

Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb
Karin Fodorová
Rok: 2019, Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
kapitola v odborné knize

Školení - Univerzity of Bielsko - Biele
Karin Fodorová
Rok: 2019
působení v zahraničí

Školení v Institutu Studiow Edukacyjnych - Paňstwowa wyzsza szkola zawodowa w Raciborzu
Karin Fodorová
Rok: 2019
působení v zahraničí

Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School
Karin Fodorová
Rok: 2019, Wydawnictwo naukovwe UAM
kapitola v odborné knize

University of Almeria, Spain
Karin Fodorová
Rok: 2019
působení v zahraničí

Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Karin Fodorová
Rok: 2018, Konteksty pedagogiczne
článek v odborném periodiku

Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb
Karin Fodorová
Rok: 2018
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

The Sources of the Educational Needs of Nursery School Teachers - an Important Factor for the Direction of Their Further Education
Karin Fodorová
Rok: 2018, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Vol. 6 2 (12)/2018
článek v odborném periodiku

Východiska vzdělávacích potřeb učitelek mateřské školy - významný faktor pro směr jejich dalšího vzdělávání.
Karin Fodorová
Rok: 2018
stať ve sborníku

Fulfillment of the professional development plan of pre-primary school teachers
Karin Fodorová
Rok: 2017, kontexty pedagogiczne
článek v odborném periodiku

Vzdělávací potřeby učitelek mateřských škol v Plánech dalšího vzdělávání v kontextu edukace zdraví
Karin Fodorová
Rok: 2017
stať ve sborníku

Profesní rozvoj učitelek MŠ
Karin Fodorová
Rok: 2016
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Učitel expert a jeho dovednosti a znalosti z pohledu studentů 3. ročníku ve studijním programu učitelství pro mateřské školy
Karin Fodorová
Rok: 2016
stať ve sborníku

Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ
Karin Fodorová, Simona Hendrychová
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ
Karin Fodorová, Simona Hendrychová
Rok: 2015
stať ve sborníku

Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování v MŠ
Karin Fodorová
Rok: 2015
stať ve sborníku

Edukačné prostriedie a kultúra
Karin Fodorová
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Mateřská škola podporující zdraví jako činitel posilující podmínky pro zdravější klima školy
Karin Fodorová
Rok: 2015
stať ve sborníku

Nové výzvy pro předškolní pedagogiku
Karin Fodorová
Rok: 2015
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Diagnostyka pedagogiczna nauczycielki przedszkolnej
Karin Fodorová
Rok: 2014
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Diagnostyka pedagogiczna w przedszkolu
Karin Fodorová
Rok: 2014
stať ve sborníku

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Karin Fodorová
Rok: 2013
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)

Międzynarodowa konferencja naukowa Edukacja małego dziecka
Karin Fodorová
Rok: 2013
stať ve sborníku

Nenalezen žádný záznam.

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů

Zobrazit více záznamů



ZkratkaNázev předmětu
BEPPPřípr.element. čt., ps.,počít. a log.m.
BPPZProgram podpory zdraví v MŠ
BRSPŘízení a spolupráce
BUMMÚvod do školského managementu
DIPBSeminář k bakalářské práci
MSEPPPřípr.element.čtení, ps.,poč.a log.myšl.
MSPPZProgram podpory zdraví v MŠ
MSSPŘízení a spolupráce
MSUMMÚvod do školského managementu
NPCPříprava na čtení
NPPPříprava na psaní
NSMŠkolský management
NSPPStrategie pedag. projekt. ŠVP a evaluace
OBHJNObhajoba diplomové práce
6BAVPAlternativní vzdělávací programy s praxí
6BEPPPříprava element. čt. ps. a log. myšlení
6BIVPInovativní vzdělávácí programy s praxí
6BPS1Seminář k bakalářské práci 1
6BPS2Seminář k bakalářské práci 2
6BRSPŘízení a spolupráce
66AVPAlternativní vzdělávací programy s praxí
66EPPPříprava element. čt. ps. a log. myšlení
66IVPInovativní vzdělávácí programy s praxí
66PS1Seminář k bakalářské práci 1
66PS2Seminář k bakalářské práci 2
66RSPŘízení a spolupráce
7APCTPříprava na čtení
7APPSPříprava na psaní
7ASMGŠkolský management s praxí
7ASPPStrategie pedag. projekt. ŠVP, evaluace
7SDP1Seminář k diplomové práci 1
77PCTPříprava na čtení
77PPSPříprava na psaní
77SMGŠkolský management s praxí
77SPPStrategie pedag. projekt. ŠVP, evaluace
MSPK1Pedagogika projektování v MŠ 1
MSPK2Pedagogika projektování v MŠ 2
MSSPŘízení a spolupráce
1MCTPPřiprava elementárního čtení, psaní
2MRSPŘízení a spolupráce


AutorNázev práceTypRok
Mertová LucieHodnocení výsledku vzdělávání dětí v mateřské škole zaměřených na jejich přípravu čtení a psanídiplomová 2022 
Michalková KatarínaUčitelé mateřské školy a jejich profesní obtíže v činnostech zaměřených na logopedickou prevenci dětídiplomová 2022 
Strakošová JanaMateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věkudiplomová 2020 
Bumbalová MarkétaAlternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkcebakalářská 2022 
Vítečková KarinUplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.bakalářská 2021 
Kavuloková LenkaAlternativní vzdělávání dětí v mateřské škole jako součást edukačního cílebakalářská 2020 
Maléřová KláraEdukační aktivity v mateřské škole podporující rozvoj počátečního čtení a psaní u dětí předškolního věkubakalářská 2020 
Michejdová TerezaPodoby a formy využití médií učitelkou při edukaci dětí v mateřské školebakalářská 2020 
Zagorová DarinaMožnosti přípravy na čtení dětí předškolního věku v mateřské školebakalářská 2020 
Fábryová MarieUčitelka mateřské školy a  její role v předškolním vzděláváníbakalářská 2019 
Soustružníková JanaVyužití diagnostických postupů v profesních činnostech učitelky mateřské školy.bakalářská 2019 
Víchová LuciePředmatematické činnosti učitelky v mateřské škole při edukaci dětí.bakalářská 2019 
Vlachová JanaRole učitelky při hrách dětí v mateřské školebakalářská 2019 
Borovičková LucieVýznam pohybových aktivit a činností v mateřské škole pro optimální rozvoj dětí předškolního věku.bakalářská 2018 
Domanská LucieRozvoj verbálních kompetencí dětí v mateřské školebakalářská 2018 
Mertová LucieRozvoj matematického myšlení dětí v mateřské školebakalářská 2018 
Bolacká HanaPodpora zdraví v mateřské škole jako součást edukačního cílebakalářská 2017 
Bukovjanová BarboraDalší vzdělávání učitelek mateřské školy jako významný faktor determinující kvalitu předškolního vzděláváníbakalářská 2017 
Gebauerová PavlínaVliv učitelky na utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školybakalářská 2017 
Hájková LucieRozvoj matematických pojmů a představ u dětí v mateřské školebakalářská 2017 
Morawiecová LucieUčitelky mateřské školy v roli spolutvůrců školního klimatubakalářská 2017 
Soukalová TaťánaVýchovně vzdělávací programy současných mateřských školbakalářská 2017 
Švihlová LenkaVliv managementu mateřské školy na její klimabakalářská 2017 
Krzoková MonikaEdukační metody v mateřské školebakalářská 2016 
Toflová EliškaAktivní spolupráce učitelek MŠ a rodičů zaměřená na edukaci dětíbakalářská 2016 
Vrágová AnežkaPotřeby dítěte v mateřské školebakalářská 2016 
Chvostková PetraUplatnění výchovy dětí k hodnotám v mateřské školebakalářská 2015 
Jiříčková LenkaPůsobení médií na výchovu a vzdělávání dětí předškolního věkubakalářská 2015 
Kramolišová KateřinaVýznam zájmových aktivit v mateřské školebakalářská 2015 
Kubešová DagmarKompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítětebakalářská 2015 
Lewinská LucieHodnoty a morální vývoj dítěte předškolního věkubakalářská 2015 
Šamonilová VeronikaUplatňování řízených a spontánních činností v mateřské školebakalářská 2015 


Zvyšování kompetencí budoucích i současných učitelů v mateřských školách v oblasti realizace logopedické prevence.
Hlavní řešitelPhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
Období1/2021 - 12/2021
PoskytovatelSpecifický VŠ výzkum
Stavukončený
facebook
instagram
youtube
twitter
linked in
rss
soundcloud
social hub