OU > Pro média > Ke stažení > Loga a logomanuál OU

Nový jednotný vizuální styl Ostravské univerzity

banner

Od 14. března 2016 Ostravská univerzita užívá nový jednotný vizuální styl.

Nový jednotný vizuální styl Ostravské univerzity je vyjádřením univerzitní filozofie, marketingových záměrů a cílené image univerzity při obchodním a mezilidském kontaktu. Přináší s sebou nové logo, zcela novou škálu barev i další grafické prvky, které sjednocují vizuální podobu vnitřní i vnější komunikace univerzity.

Nový jednotný vizuální styl je zároveň vyjádřením její image coby mladé, dynamické a rozmanité univerzity. Hlavními změnami v logu jsou proto přechod z latinského názvu Universitas Ostraviensis na české Ostravská univerzita, moderní a lépe čitelné bezpatkové písmo a upravení původní spirály tvořené písmeny O a U tak, aby působila dynamičtěji.

Nové barvy univerzity i jednotlivých fakult tvoří harmonické barevné spektrum. Těchto barev univerzita využívá také v grafickém prvku „barevných kostiček“ – právě ty vyjadřují unikátní rozmanitost naší univerzity, která nabízí vzdělání v mnoha různých oblastech v jedinečné sestavě šesti různorodých fakult.

Ústředním dokumentem je Grafický manuál jednotného vizuálního stylu Ostravské univerzity (dále jen logomanuál), který obsahuje návod na práci s logem, příklady správného i špatného použití, definuje barvy univerzity i fakult, určuje základní pravidla pro sazbu firemních tiskovin i práci s novým motivem barevných kostiček.

Nová vizuální prezentace univerzity je důležitou součástí její nové image, proto je užití log OU možné pouze v souladu s platným logomanuálem.

V případě potřeby se neváhejte obrátit na oddělení PR a marketingu OU, konkrétně na tiskového mluvčího Adama Soustružníka.

facebook
instagram
youtube
twitter
linked in
rss
social hub