OU > Univerzita PRO > Celoživotní vzdělávání

Celoživotní vzdělávání

Filtrovat podle:
textu
v názvu  |   v anotaci  |   v klíčových slovech
typu studia Rozšiřující studium pro učitele (25)
Specializační studium (2)
Studium v oblasti pedagogických věd a studium pedagogiky (5)
CŽV v rámci akreditovaných studijních programů podle § 60 odst. 2 zákona č. 111/1998 Sb. (27)
Studium pro seniory - Univerzita 3. věku (15)
Další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) (1)
Krátkodobé programy a kurzy (16)
Přípravné kurzy pro přijímací řízení - krátkodobé (1)
Kurzy pro přijaté studenty (4)
Moduly (3)
Vzdělávání zdravotnických pracovníků (30)
Studium ke splnění kvalifikačních předpokladů - specializační studium (6)
formy studia prezenční  |   kombinovaná  |   distanční
fakult FSS  |   FU  |   FF  |   LF  |   PdF  |  PřF
 

Specializační studium

  • Koordinace v oblasti ICT – studium k výkonu specializovaných činností
    Hlavním smyslem studia je vybavit absolventa potřebnými znalostmi, organizačními a řídícími dovednostmi a didaktickými metodami k tomu, aby byl učitel – metodik ICT schopen ve své škole, případně v okolních „malých“ školách kvalifikovaně a metodicky:
    • pomáhat při zavádění ICT do výchovně vzdělávacího procesu,
    • doporučovat a koordinovat další ICT vzdělávání pedagogických pracovníků,
    • koordinovat užití ICT ve vzdělávání,
    • koordinovat nákupy a aktualizaci software,
    • zpracovávat a realizovat v souladu se školním vzdělávacím programem ICT plán školy,
    • koordinovat provoz informačního systému školy.

     
  • Studium k výkonu specializovaných činností - Školní koordinátor EVVO
    Po absolvování specializačního studia bude frekventant (budoucí koordinátor EVVO) způsobilý:
    • porozumět cílům, obsahu a integraci EVVO do vzdělávání v pojetí kurikulární reformy,
    • orientovat se v závazných dokumentech zabývajících se EVVO,
    • orientovat se v základní problematice ochrany přírody, krajiny a životního prostředí,
    • pochopit princip vyváženosti pilířů (ekonomického, sociálního a ekologického) udržitelného rozvoje,
    • orientovat se v globálních ekologických problémech současného světa,
    • začlenit EVVO do školních vzdělávacích programů (ŠVP),
    • vytvořit a následně realizovat školní program EVVO ve specifických edukačních podmínkách základní nebo střední školy,
    • využívat metody aktivního učení žáka při poznávání a zapojování se do péče o životní prostředí příslušné obce nebo města,
    • projevovat „ekologicky“ odpovědné postoje a návyky a umět argumentovat v jejich prospěch.

     
facebook
instagram
youtube
twitter
google+
linked in
rss
social hub