Black Is Full of Colours

Black is full of colours. Takový je slogan letošní kampaně Ostravské univerzity zaměřené na uchazeče o studium. Univerzita se v ní snaží nalákat studenty nejen na samotné studium, ale také je nadchnout pro město Ostravu, které se za poslední roky změnilo k nepoznání a místo černé Ostravy je z ní barevné studentské město plné různorodých příležitostí.

Kampaň kombinuje antracitově temné pozadí s barevným nápisem, právě tato kombinace má vyvolávat dojem, kterým působí Ostrava na ty, kteří se rozhodnou ji poznat blíže. Pro účely této kampaně vznikl taky web studujostravskou.osu.cz, který je rozcestníkem pro uchazeče.

Zároveň zde přibývají také videa, která jsou součástí kampaně. V nich tváře ostravské (nejen) kulturní scény říkají, proč je pro ně osobně Ostrava barevná. Poídvejte se, jak to vidí místní herci, hudebníci, literáti nebo provozovatelé nejslavnějších ostravských kaváren.

Za tuto kampaň (konkrétně tištěnou verzi plakátů) sklidila Ostravská univerzita úspěch v časopise Marketing&Media, kde byla zařazena na 2. místo v printové reklamě za leden 2017.

Věříme, že univerzita a město, v němž působí jdou ruku v ruce za stejným cílem: udělat z Ostravy atraktivní místo, z něhož mladí lidé neutákají, naopak sem přicházejí vyhledávat nové výzvy a příležitosti.